Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Flyvende langbein eller stankelbein...vet ikke hva det egentlig heter. Men er sykt mange slike hos oss for tiden og særlig på 5 åringen sitt rom. Jeg synes de er så vemmelige og 5 åringen er skikkelig redd de. Aner ikke hvorfor det er ekstra mange som kommer inn på hans rom- vi har rom rett ved siden og minimalt hos oss. Anonymous poster hash: 621f9...56b
Maleficent Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Kryr av slike dyr nå, de er ekle men ufarlige. De trekkes til lyset og kommer gjerne gjennom åpne vinduer. Myggnetting holder de ute.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Har han på lyset og vinduet oppe om kvelden? De går etter lyset Anonymous poster hash: fae56...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå