Gå til innhold

Noen som vet om PROACTIVE virker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 14 år som plages av litt kviser. Lurer på om dette virker? Tenker å bestille det.

Anonymous poster hash: 587b4...d2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde det selv i min ungdom, og synes ikke det hjalp. Det som derimot gjorde susen, var en krem jeg ikke husker navnet på fra Apoteket... Kanskje noen andre vet hva den heter? Den var uhyre sterk, hvis jeg sølte på en håndduk ble stoffet bleket. Huden ble også litt tørr, men kvisene forsvant :) Mye mindre omstendelig enn alt arbeidet med Proactive også.

Skrevet

Prøvde det selv i min ungdom, og synes ikke det hjalp. Det som derimot gjorde susen, var en krem jeg ikke husker navnet på fra Apoteket... Kanskje noen andre vet hva den heter? Den var uhyre sterk, hvis jeg sølte på en håndduk ble stoffet bleket. Huden ble også litt tørr, men kvisene forsvant :) Mye mindre omstendelig enn alt arbeidet med Proactive også.

Basiron

Anonymous poster hash: a536a...548

Skrevet

Basiron

Anonymous poster hash: a536a...548

Nettopp! :D

Skrevet

Takk for tips! Skal prøve det!

Hi

Anonymous poster hash: 587b4...d2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...