Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Fikk en reise dit i bursdagsgave fra mannen:D Skal være der fra torsdag til mandag, men akkurat nå har jeg ingen kunnskap verken om landet eller Dublin. Hva burde vi se, oppleve, shoppe osv? Reiser i september Anonymous poster hash: bddb5...f9d
Light of my life Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Bo sentralt nær Temple Bar, der finner dere pub's n restaurants, masse liv og levende musikk. Derfra er det også gangavstand til O'Connel street som er hovedhandlegate. Ellers er Guinness museet og Trinity College noe de fleste turister får med seg. Dere kan jo ta en sånn hop on hop off buss så får dere god oversikt 😊 Kjempefin by! God tur!
Graciegirl Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Heldige du! Dublin er min favorittby Anbefaler å bo et sted mellom Temple Bar og St Stephens Green (diger park). Mye bra shopping på Grafton Street og Henry Street. Anbefaler Avoca House (tror jeg det heter) for nydelig lønsj. Butikk nede og cafe oppe. Masse museer og severdigheter veldig sentralt. Alt etter hva du/dere liker. Slenger meg på anbefalingen om Guiness Museet og Trinity College/Book of Kells. Dere finner en liten turistinformasjon i enden av Grafton Street, ved Trinity. God tur
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Dublin er eg flott by! heldige dere! drikk Guinness med solbærsirup i, det er veldig godt! besøk Guinness-museet. Anonymous poster hash: 0c44f...260
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Har bodd der tidligere (over ett år), helt fantastisk by. Slutter meg til det alle andre sier her. Shoppet ofte i Henry Street, og elsket publivet rundt Temple Bar. Om du IKKE vil dra dit alle turistene drar, prøv utesteder feks i Camden Street. Veldig mye bra der. Ta dere en tur til Christ Church Cathedral også, eller St. Mary's Pro Cathedral. Anonymous poster hash: c459e...df0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Dublin er en fantastisk by. Bo nær The temple bar, der er det best. Hotel Morgan rett over The temple bar er et kjempeflott hotell. (merk. ikke hotel Morgan i den nyere bydelen). Det er mye bedre å shoppe i Dublin enn i London. Gled deg. Du er heldig :-) Anonymous poster hash: 45221...9d8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Tusen takk for mange fine tips ifra dere! Nå gleder jeg meg bare enda mer, siden alle skryter sånn av plassen Ja, jeg er heldig😊 Hi Anonymous poster hash: bddb5...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå