Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Savner faktisk den glade følelsen av å ikke være helt alene. Men det er det beste når jeg ikke takler alt Anonymous poster hash: 055ce...40f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Sitter her OG gråter... Anonymous poster hash: d7702...a5a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Sitter her OG gråter...Anonymous poster hash: d7702...a5a Deilig å sparke de som ligger nede? Fy! Anonymous poster hash: 12c9c...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå