Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Og det er flere ting jeg reagerte på.. De hadde ikke fått opp navn på knaggene i yttergangen der yttertøy skal henge.. De har ikke skiftkurv på plassen sin. De har ikke spisebord på avd, så barna må sitte på små puter på gulvet. De har hviletid kl halv tre, er ikke det litt sent? Er så usikker på om jeg skal ta det opp eller ikke? Anonymous poster hash: 23044...d08
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Slapp av....det er vel ikke mer enn dag 2 denne første uka etter ferien??? Anonymous poster hash: fa899...525
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Ville gitt de litt mer tid på å få rutiner og ting på plass før jeg begynte klage... De ansatte har vel hatt ferie de også og første dag på jobb i går? Anonymous poster hash: cf6ea...9ec
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Er vel vanlig at de spiser ved spisebord og ikke på gulvet uavhengig av ferie el ikke! Så det hadde jeg tatt opp. Så tarcdet bare og si at for ditt barn blir sove halv 3 altfor sent. De andre tingene blir nok gjort no med snart! Anonymous poster hash: 9f3cd...8c2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Ville tatt opp det med hviletid.. Halv 3 er sent! Anonymous poster hash: 69205...5be
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 De har hatt oppe i 2 uker allerede! Trodde det var vanlig at man hadde ting klart når det starter 6 nye barn på en avd? Hi Anonymous poster hash: 23044...d08
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Hadde spurt om det med spisebord. Hviletid har jeg aldri hørt om i storbarnsavdeling, det har ikke vært et begrep i de tre barnehagene jeg har hatt barn i. Anonymous poster hash: 96b47...b3b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Hviletiden er vel mer ment som en stille stund for å "lande" litt, ikke for å sove De andre tingene kan du vel bare spørre om? Alt trenger ikke å være så komplisert, og man trenger ikke å bruke så mye energi på å tenke og lure... Anonymous poster hash: a4aa8...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå