Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Hun bor alene med to barn. Virker litt "enkel" men veldig søt og hyggelig. I dag klarte hun å si til meg at hun lurte på om det var trygt å bo her vi bor da hun var redd for (hold dere fast) å bli smittet av ebola fra våre afrikanske naboer. La gå det ER kanskje en mulighet for at de kan smitte oss. Hvis de har vært hjemme osv osv.. Men sjansene er jo mikroskopiske. Visste ikke en gang hva jeg skulle svare. Anonymous poster hash: 5d92e...582
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen du heller? Anonymous poster hash: a8b60...091
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Hehe. Høres ut som du og har blitt påvirka Anonymous poster hash: 7f80b...717
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Vil ikke definere det som dum - litt naiv, men ikke nødvendigvis dum. Mer idioti å lage en egen tråd på dib om det. Anonymous poster hash: 46942...182
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Ikke dummere enn hyttenaboen til kusina mi. Han skulle felle et tre på tomta, og ville sikre seg at det falt den riktige veien, så han bandt fast en tråd, ikke et tau, men en litt tjukk hyssing, i treet og hadde tenkt å dra treet overende etter den. Kusina mi og mannen lurte en stund på hvorvidt de skulle sitte og se på at han knuste hytta si, eller hjelpe han. De endte på det snilleste alternativet og ruslet over med et kraftig tau og fikk treet ned der det skulle. Anonymous poster hash: 03454...bb0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Media hauser det opp og skaper frykt. Synes de som pakket nødbagger i forrige uke, var like "dumme". Anonymous poster hash: 9d5f4...97a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Niks, verdens dummeste nabo har jeg. Anonymous poster hash: 728be...bd4
Toocute Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Ei jeg kjenner, spurte meg om det var farlig å få ett lite kutt i fingeren. Jeg bare, nei?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Ei jeg kjenner, spurte meg om det var farlig å få ett lite kutt i fingeren. Jeg bare, nei? Og hun bare, seriøst?? Er du sikker? Og jeg bare Ehh ja, Og hun bare åååå Og jeg bare mhm Xoxo ❤️ Anonymous poster hash: d03e8...c89
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Ei jeg kjenner, spurte meg om det var farlig å få ett lite kutt i fingeren. Jeg bare, nei? Og hun bare, seriøst?? Er du sikker? Og jeg bare Ehh ja, Og hun bare åååå Og jeg bare mhm Xoxo ❤️ Anonymous poster hash: d03e8...c89 Er du tilbakestående? siden du må gjøre pirke på ting på den måten? Jeg bare spør. Skaff deg ett liv, idiot! Anonymous poster hash: bb813...e43
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Ei jeg kjenner, spurte meg om det var farlig å få ett lite kutt i fingeren. Jeg bare, nei? Og hun bare, seriøst?? Er du sikker? Og jeg bare Ehh ja, Og hun bare åååå Og jeg bare mhm Xoxo ❤️ Anonymous poster hash: d03e8...c89 Er du tilbakestående? siden du må gjøre pirke på ting på den måten? Jeg bare spør. Skaff deg ett liv, idiot! Anonymous poster hash: bb813...e43 Pirke på ting, på den måten* Anonymous poster hash: bb813...e43
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Ei jeg kjenner, spurte meg om det var farlig å få ett lite kutt i fingeren. Jeg bare, nei?Og hun bare, seriøst?? Er du sikker?Og jeg bare Ehh ja, Og hun bare åååå Og jeg bare mhm Xoxo ❤️ Anonymous poster hash: d03e8...c89 Er du tilbakestående? siden du må gjøre pirke på ting på den måten? Jeg bare spør. Skaff deg ett liv, idiot! Anonymous poster hash: bb813...e43 Pirke på ting, på den måten* Anonymous poster hash: bb813...e43 Hah. Jeg lo faktisk av henne det var ikke pirk men humoristisk erting på at du brukte fjortisslang Anonymous poster hash: b5cb1...fec
Gjest Minnieropptatt Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Vil ikke definere det som dum - litt naiv, men ikke nødvendigvis dum. Mer idioti å lage en egen tråd på dib om det. Anonymous poster hash: 46942...182 Det er da mer idiotiske tråder her enn dette
Gjest Antarctica Skrevet 14. august 2014 #14 Skrevet 14. august 2014 Vil ikke definere det som dum - litt naiv, men ikke nødvendigvis dum. Mer idioti å lage en egen tråd på dib om det.Anonymous poster hash: 46942...182 Det er da mer idiotiske tråder her enn dette Enig, men denne er på vei mot toppen!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #15 Skrevet 15. august 2014 Ei jeg kjenner, spurte meg om det var farlig å få ett lite kutt i fingeren. Jeg bare, nei?Og hun bare, seriøst?? Er du sikker?Og jeg bare Ehh ja, Og hun bare åååå Og jeg bare mhm Xoxo ❤️ Anonymous poster hash: d03e8...c89 Er du tilbakestående? siden du må gjøre pirke på ting på den måten? Jeg bare spør. Skaff deg ett liv, idiot! Anonymous poster hash: bb813...e43 Pirke på ting, på den måten* Anonymous poster hash: bb813...e43 Hah. Jeg lo faktisk av henne det var ikke pirk men humoristisk erting på at du brukte fjortisslang Anonymous poster hash: b5cb1...fec Definer fjortiss du...Går ikke rundt å slenge med "leppa" på den måten når en ikke kjenner personen man bruke den slags humor på. DET ER FJORTISS jeg siterte en samtale, mens noen fikk lyst å vrenge på det. Går ann å bruke topplokket litt! Men jeg skal ikke gidde å bruke mer tid på dumme ting som det her, har brukt nok. Anonymous poster hash: bb813...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå