Gå til innhold

Har vanskelig for å tro på dette.. Hva mener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne har en storesøster som plutselig har blitt veldig tynn, og hun hadde fortalt min venninne sin hemmelighet bak slankingen.

Ifølge henne selv oppdaget hun 6 mnd etter hun var ferdig med å amme at hun fortsatt kunne presse ut melk. Hun begynte derfor å pumpe seg, og etterhvert strømmet melken til. Hun har så pumpet ut melk som hun har kastet flere ganger daglig og gått ned masse da hun samtidig har spist sundere og trent.

Jeg skal ikke legge meg opp i om dette er sant men hun har en fortid med amfetamin og kokain, og jeg tenker selvsagt på om hun kan ha fallt ut i dette igjen..

Håper det er det første, selv om det høres litt rart og litt sykt ut? Eller?

Anonymous poster hash: e5e8f...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teoretisk sett er det nok mulig. Om hun pumper en liter om dagen kvitter hun seg med i størrelsesorden 500 kcal der. Det er jo ganske mye.

Anonymous poster hash: a9f92...5c2
Skrevet

Tja sykt og sykt, jeg var inne på tanken om å prøve det samme, riktignok før jeg begynte å amme. Da jeg var ferdig med ammingen var jeg så lettet over å være ferdig at det ikke var aktuelt lenger. :P

Anonymous poster hash: 7d1ee...ebf
Skrevet

Det er nok mulig jo. Da jeg ammet førstemann overproduserte jeg så mye at jeg måtte pumpe ut (og kastet) 500-800 ml hver eneste dag. Vekten min raste nedover, og jeg gikk ned 10 kg på 2-3 mnd. Da melkemengden min normaliserte seg, stoppet også den voldsomme vektnedgangen.

Anonymous poster hash: 5a077...5cf
Skrevet

Det er nok mulig, jeg raste ned i vekt så lenge jeg ammet mye. Om det er sant at hun gjør det er en annen sak.

Har hun en fortid med amfetamin vet hun jo godt at det får henne til å rase ned i vekt.

Anonymous poster hash: 98e52...cd9

Skrevet

Vurderer det samme selv. Har bevisst ikke slanket meg mens jeg har ammet, men når jeg er ferdig med å amme kan jeg tenke meg å gjøre dette. Det vil jo både hjelpe med vektnedgangen og ikke minst vil jeg på denne måten bli kvitt miljøgifter som jeg har lagret i fettet. Om man bare slanker seg vil disse miljøgiftene kun gå rundt i kroppen når man går ned i vekt Den eneste muligheten til å bli kvitt disse er ved å amme/pumpe.

Anonymous poster hash: 52892...4d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...