Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Hvor handler du klær online? Hvor handler du klær i butikk? Hvilken prisklasse snakker vi om? Hvor kjøper du jakker til vinteren? Jeg er typen som handler på Kaphal og lignende steder, med andre ord ikke de dyreste stedene og jeg ser ikke på merkeklær. Jeg kjøper aldri klær, fordi jeg ikke trives med min egen kropp, men nå må jeg handle. Klesskapet mitt roper etter nye klær, men jeg vet ikke hvor jeg skal handle. I dag var jeg på Zizzi, Kaphal og Lindex. Jeg kjøpte en t-skjorte og jeg trenger litt av alt. Anonymous poster hash: cbf7e...5b7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Ikke for å være frekk, men hvis du hater kroppen din, så hvorfor ikke begynne NÅ å gjøre noe med det??? Helt sikker på at du klarer det!!! Anonymous poster hash: 9b378...8d0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Det var ikke tema her, men ja, jeg har begynt. Likevel, jeg har virkelig ikke klær. Anonymous poster hash: cbf7e...5b7
<3 2G <3 Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Der jeg finner klær som kler meg Begynner endelig å nærme meg "normale " størrelser igjen selv om jeg er overvektig enda.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Jeg handler ofte på HM, b-young og Vero Moda, da dr er lett tilgjengelig. Er jeg i storbyen er jeg gjerne på Zara og Mango. Handler mye på nett, på Zalando eller Boozt. alle mulige merker, så lenge det ser fine ut er jeg fornøyd.. Anonymous poster hash: 9ab3c...392
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Glemte et par spm.. Prisklassr varierer. Meste er billig, men finner keg noe jeg virkelig liker betaler jeg for det. Vinterjakke finner jeg på HM og byoung. Har og noen guess jakker kjøpt i usa. Anonymous poster hash: 9ab3c...392
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Det var ikke tema her, men ja, jeg har begynt. Likevel, jeg har virkelig ikke klær. Så flink du er!!!!! Stå på))))))) Anonymous poster hash: cbf7e...5b7 Anonymous poster hash: 9b378...8d0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Går veldig mye i H&M her. Anonymous poster hash: 96b5a...a3b
valkyrien Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 HM, Ellos, noen få plagg fra Zizzi. Kjøper også en del på XXL, siden jeg trives godt i turklær. "Dagligklær" kjøper jeg stort sett så billig som mulig, men legger mye mer penger i turklær og yttertøy.
Hønemor30 Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 HM, Ellos, noen få plagg fra Zizzi. Kjøper også en del på XXL, siden jeg trives godt i turklær. "Dagligklær" kjøper jeg stort sett så billig som mulig, men legger mye mer penger i turklær og yttertøy. Hvilke merker på xxl kjøper du da? Jeg trenger noe godt tøy til tur/ utebruk.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 Hva er "for mye" da? Det finnes jo mye bra i vanlige butikker nå for de som er litt store og ikke overvektige. Selv klarte jeg faktisk å få på meg en bukse (IKKE den største størrelsen) fra en helt vanlig klesbutikk... Den kosta litt da, men var verdt det Før jeg gikk ned de 26 kiloene jeg har gått ned nå handla jeg stort sett på ellos. Ble deprimert av å reise til byen å prøve klær :/Men Zizzi og Kapphal har jo mye fint da. Ulempen med Kappahl er at buksene er så diiiiigre i ræva. Selv om man er feit har man ikke nødvendigvis kjempestor rompe...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #12 Skrevet 5. august 2014 Kremt. Ser at jeg glemte å si at jeg er veldig stor, str. 50. Det er ikke alle butikker som har så store størrelser, såvidt jeg vet. hi Anonymous poster hash: cbf7e...5b7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #13 Skrevet 5. august 2014 Hva er "for mye" da? Det finnes jo mye bra i vanlige butikker nå for de som er litt store og ikke overvektige. Selv klarte jeg faktisk å få på meg en bukse (IKKE den største størrelsen) fra en helt vanlig klesbutikk... Den kosta litt da, men var verdt det Før jeg gikk ned de 26 kiloene jeg har gått ned nå handla jeg stort sett på ellos. Ble deprimert av å reise til byen å prøve klær :/ Men Zizzi og Kapphal har jo mye fint da. Ulempen med Kappahl er at buksene er så diiiiigre i ræva. Selv om man er feit har man ikke nødvendigvis kjempestor rompe... Litt stor men ikke overvektig? Alle "litt store" er overvektige. Anonymous poster hash: 115ad...ae7
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. august 2014 #14 Skrevet 5. august 2014 Hva er "for mye" da? Det finnes jo mye bra i vanlige butikker nå for de som er litt store og ikke overvektige. Selv klarte jeg faktisk å få på meg en bukse (IKKE den største størrelsen) fra en helt vanlig klesbutikk... Den kosta litt da, men var verdt det Før jeg gikk ned de 26 kiloene jeg har gått ned nå handla jeg stort sett på ellos. Ble deprimert av å reise til byen å prøve klær :/ Men Zizzi og Kapphal har jo mye fint da. Ulempen med Kappahl er at buksene er så diiiiigre i ræva. Selv om man er feit har man ikke nødvendigvis kjempestor rompe... Litt stor men ikke overvektig? Alle "litt store" er overvektige. Anonymous poster hash: 115ad...ae7 Hehe, javel. Det er en vesentlig forskjell på å være en str 44 (som her inne er bælfeit) og det å være 50 ++
Hønemor30 Skrevet 5. august 2014 #15 Skrevet 5. august 2014 Kremt. Ser at jeg glemte å si at jeg er veldig stor, str. 50. Det er ikke alle butikker som har så store størrelser, såvidt jeg vet. hi Anonymous poster hash: cbf7e...5b7 Zizzi,lindex,kappahl,hm,sportmann.no,ellos,laredoute,zalando har også plus size.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #16 Skrevet 5. august 2014 Hva er "for mye" da? Det finnes jo mye bra i vanlige butikker nå for de som er litt store og ikke overvektige. Selv klarte jeg faktisk å få på meg en bukse (IKKE den største størrelsen) fra en helt vanlig klesbutikk... Den kosta litt da, men var verdt det Før jeg gikk ned de 26 kiloene jeg har gått ned nå handla jeg stort sett på ellos. Ble deprimert av å reise til byen å prøve klær :/ Men Zizzi og Kapphal har jo mye fint da. Ulempen med Kappahl er at buksene er så diiiiigre i ræva. Selv om man er feit har man ikke nødvendigvis kjempestor rompe... Litt stor men ikke overvektig? Alle "litt store" er overvektige. Anonymous poster hash: 115ad...ae7 Hehe, javel. Det er en vesentlig forskjell på å være en str 44 (som her inne er bælfeit) og det å være 50 ++ En størrelse 44 er aldri synonymt med slank. Med mindre man er 187 cm som kvinne. Og de færreste er det. Anonymous poster hash: 115ad...ae7
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. august 2014 #17 Skrevet 5. august 2014 Hva er "for mye" da? Det finnes jo mye bra i vanlige butikker nå for de som er litt store og ikke overvektige. Selv klarte jeg faktisk å få på meg en bukse (IKKE den største størrelsen) fra en helt vanlig klesbutikk... Den kosta litt da, men var verdt det Før jeg gikk ned de 26 kiloene jeg har gått ned nå handla jeg stort sett på ellos. Ble deprimert av å reise til byen å prøve klær :/ Men Zizzi og Kapphal har jo mye fint da. Ulempen med Kappahl er at buksene er så diiiiigre i ræva. Selv om man er feit har man ikke nødvendigvis kjempestor rompe... Litt stor men ikke overvektig? Alle "litt store" er overvektige. Anonymous poster hash: 115ad...ae7 Hehe, javel. Det er en vesentlig forskjell på å være en str 44 (som her inne er bælfeit) og det å være 50 ++ En størrelse 44 er aldri synonymt med slank. Med mindre man er 187 cm som kvinne. Og de færreste er det. Anonymous poster hash: 115ad...ae7 Neida, men om du legger godvilja til så skjønner du sikkert hva jeg mener. Om man er 180 høy, og veier 75 kilo, er man ikke nødvendigvis overvektg, selv om man har noen kilo for mye.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. august 2014 #18 Skrevet 5. august 2014 Kremt. Ser at jeg glemte å si at jeg er veldig stor, str. 50. Det er ikke alle butikker som har så store størrelser, såvidt jeg vet. hi Anonymous poster hash: cbf7e...5b7 Joda! Lindex, kappahl, og zizzi har hvertfall! Og noen av disse som ikke er kjedebutikker, har og noe store størrelser. Ellos har mye fint da
valkyrien Skrevet 5. august 2014 #19 Skrevet 5. august 2014 HM, Ellos, noen få plagg fra Zizzi. Kjøper også en del på XXL, siden jeg trives godt i turklær. "Dagligklær" kjøper jeg stort sett så billig som mulig, men legger mye mer penger i turklær og yttertøy. Hvilke merker på xxl kjøper du da? Jeg trenger noe godt tøy til tur/ utebruk. Lundhag sine bukser er nydelige å gå i, koster rundt tusenlappen, men det er de verdt Jeg foretrekker herremodellen, den har også en lomme mer enn damemodellen. Stormberg har greie og rimelige klær, liker godt softshelljakkene derfra. Har Didriksons regntøy, lett og behagelig
Modesty Blaise. Skrevet 5. august 2014 #20 Skrevet 5. august 2014 Du kan sjekke ut next.com også. Endel av det de har der går opp til str 50 også.
<3 2G <3 Skrevet 5. august 2014 #21 Skrevet 5. august 2014 Om du er str 50 på kap ahl betyr det ikke at du er det på andre butikker. Du må nesten prøve deg frem. Alt etter fasong egentlig. H&M sine klær er det bedre str på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå