Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Hvis jeg var en veldig stor baby, tror jeg veide ca 4700g og min saboer veide ganske normalt mellom 3000-3500...ville dere kjøpt baby klær i størrelse 50 eller 56? kjøper inn i begge deler, men hva tror dere det peker mest mot? Vet ikke om det har noe å si, men er en gutt jeg skal ha Anonymous poster hash: 53eff...fa3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Vi kommer bare til å kjøpe i størrelse 56, selv om vi begge var mellom 3000 og 3500 da vi ble født. Størrelse 50 vokser de jo fra på null komma niks Anonymous poster hash: ed1da...b62
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 jeg var 3000 og samboer var 3300 da han ble født og vi fikk et barn på 4100g og 54 cm lang, så str på foreldrene når de ble født har ikke alltid noe å si Jeg ville uansett ha kjøpt mest i 56 åsså kan man bare ha en liten oppbrett på armen eventuelt. bedre det enn å ikke få brukt klærne. Anonymous poster hash: 7ba57...ed8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Ville kjøpt bare 56, min erfaring etter to barn Anonymous poster hash: f733d...a92
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Jeg ville kjøpt litt i 50 og mest i 56. Våre barn var 3.2 og 3.5 da de ble født og begge druknet i 56 i begynnelsen. Butikkene er åpne etter fødselen, men kjedelig å bare ha for store klær på vei hjem fra sykehuset. Anonymous poster hash: 9490c...794
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Vi brukte str 44 i ca 4 uker, og 50 i ca 6 uker. Hadde ikke kjøpt noe større enn 50 iallfall. Anonymous poster hash: db544...653
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Vi brukte str 44 i ca 4 uker, og 50 i ca 6 uker. Hadde ikke kjøpt noe større enn 50 iallfall. Anonymous poster hash: db544...653 Dette er vel et prematurt barn ? Så det blir litt på siden. Jeg fødte også små barn, men jeg ville ikke kjøpt mye k størrelse 50. Blir barnet veldig lite fins det butikker.., Anonymous poster hash: 7f366...545
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Kjøp inn litt i 50. Vi forventet en stor baby men brukte 50 i en måned. Og med gulpebaby betydde det at vi måtte kjøpe ekstra etterhvert. Så jeg ville hatt to bodyer og litt strømpebukser i 50, men ikke mer. Går fint an å kjøpe mer hvis dere får bruk for det Anonymous poster hash: e7b4f...605
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Begge mine kom til verden og veide henholdsvis 3690 (gutt) og 3580 gr (jente) og da brukte vi kun str.56. Måtte brettet opp armene litt opp, ellers så fylte dem bra i bodyene Anonymous poster hash: bc9c8...d08
Fandens Oldemor Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 Vi forventet også en stor gutt, og nå angrer jeg på at vi ikke kjøpte mer i 50! 56 er altfor stort foreløpig. Er ikke akkurat det man har mest lyst til med en nyfødt, å tråle butikker. Gaver får man jo, men da ofte i større størrelser (62, 68, 74).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå