Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg er i gang med 12 ukers programmet hennes etter å ha blitt så inspirert av hennes instagramkonto. I tillegg kjører jeg også kostholdsprogrammet. Målet mitt er ikke å gå ned i vekt, men å bli sterk og få en flat mage igjen. Er det noen flere som bruker dette treningsprogrammet? Skulle gjerne hatt noen å sparre med. Anonymous poster hash: 9f3e3...ee6
I scream for icecream! Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Jeg har superlyst til å begynne! Er også veldig inspirert av instagramkontoen! Jeg endret livsstil for noen uker siden og har gått ned en del. Vil gjerne bli sterk også. Eneste problemet mitt er at jeg ikke har råd til å laste ned boka ennå.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 La merke til den her om dagen! Hadde vært noe Hvor mye koster boka? Anonymous poster hash: 2898c...f11
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Ingen som har prøvd hennes treningsplan? Hadde vært gøy å høre fra noen som har litt erfaring med opplegget. Ja, bøkene koster litt, men det er billigere enn å trene på Elixia. Jeg digger å trene hjemme og i nærheten av hjemmet. Hi Anonymous poster hash: 9f3e3...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå