Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Har nettopp sendt fra med de eldste barna (10 og 12 år) helt alene sammen med en kamerat av eldste for å gå på kino. Dette innebærer en halvtimes busstur, finne fram i sentrum, kjøpe billettene osv, og klare å finne riktig buss hjem igjen. De har med mobil, så de kan ringe dersom det er noe, men jeg er så hønemor at jeg synes det er dritskummelt likevel Noen vil kanskje mene at det er på høy tid, men eldstemann er en skikkelig vimsekopp, så jeg har ikke turd før. Anonymous poster hash: 15124...065
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Noen ville sendt de før, andre etter... Tror uansett at man er nervøs første gang barna skal gjøre noe alene, uavhengig av alder. Du kommer sikkert til å være like nervøs når 19 åringen din skal til syden alene første gang Men det går nok veldig bra Og husk at barn og ungdom ofte er mye mer ansvarlige når de plutselig er alene og må ordne opp selv Anonymous poster hash: 1b50d...7ec
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Noen ville sendt de før, andre etter... Tror uansett at man er nervøs første gang barna skal gjøre noe alene, uavhengig av alder. Du kommer sikkert til å være like nervøs når 19 åringen din skal til syden alene første gang Men det går nok veldig bra Og husk at barn og ungdom ofte er mye mer ansvarlige når de plutselig er alene og må ordne opp selv Anonymous poster hash: 1b50d...7ec Jo, du har nok et poeng der Jeg kommer vel til å bite ned alt jeg har av negler første gang de skal på skikkelig fest og ut på byn også. Det er litt rart, for jeg trodde ikke jeg var så veldig hønemor egentlig, har alltid vært den litt avslappede typen, men nå har jeg helt sommerfugler i magen på deres vegne. HI Anonymous poster hash: 15124...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå