Gå til innhold

Hva skjer når dagpengene tar slutt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke bare og skaffe seg en jobb, noen er heldig og få napp på en av de 5 første søknadene andre går i intervju etter intervju og får ingenting! Det finnes mange som kun ansetter kvinner uten barn, kvinner under 25år eller mennesker fra andre land for da kan de spare litt penger her og der!

HI snakk med din saksbegandler og ta kontakt med vikarbyrå om det finnes der du bor.

 

 

Bare et lite tips: få noen til å gå gjennom søknadene dine og rette opp i skrivefeilene. Da vil du få flere sjanser fra arbeidsgivere. Veldig mange arbeidsgivere ser på tydelige skrivefeil, som og/å-feil, som et stort minus og gidder ikke en gang lese ferdig søknaden. Ut fra skrivemåten til flere på min Facebook-venneliste forstår jeg godt at mange sliter med å få jobb.

 

Anonymous poster hash: cc55a...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Det er ALLTID jobb å få for de som virkelig vil og de som ikke er så kresne!

 

Meld deg som vikar i et vikarbyrå eller fem. Meld deg til tjeneste i kommunen. Det er stort sett mulig å få vakter innen renhold,sykehjem, hjemmetjenesten, barnehage, SFO osv. Ta kontakt med butikker, kiosker osv og meld deg som vikar

 

Anonymous poster hash: 087a2...24b

bullshit!!!!

har søkt jobber i nesten 1 år, er ikke kresen, søkt på alt som kan søkes på, gått personlig å levert søknader osv, fått hjelp av nav til å skrive bedre søknad, men man MÅ kjenne de rette folka for å få jobb.

så den at det er ALLTID jobb å få er ikke sann...

 

Anonymous poster hash: dc799...062

Bruk kjentfolk, gi beskjed du trenger jobb, ta vikariater og gjør en god jobb.

 

Kanskje stygt å si men kanskje deg er deg som person du må endre på dersom du har søkt alt av jobber uten å få noe?

 

Kanskje personlighet, utseende (jada men det teller litt uansett. Ser man feks utflidd ut osv er det jobber man ikke får), fleksibel osv.

 

Anonymous poster hash: dba64...662

 

 

 

Hvordan endrer man utseendet sitt hvis man er skapt som lite pen fra naturens side? Jeg er svært lite pen (det hindret meg dog ikke å få jobbene jeg søkte på) og har ikke råd til å fettsuge ansiktet, fjerne kvisearr med laser osv. Har også vitiligo over store deler av kroppen, rar hodefasong osv. Man får ikke akkurat operert seg penere, selv om det ER forskningsmessig bevist at mennesker som er pene får jobb lettere, enn de som er mindre pene.

 

Anonymous poster hash: cc55a...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det er ikke bare og skaffe seg en jobb, noen er heldig og få napp på en av de 5 første søknadene andre går i intervju etter intervju og får ingenting! Det finnes mange som kun ansetter kvinner uten barn, kvinner under 25år eller mennesker fra andre land for da kan de spare litt penger her og der!

HI snakk med din saksbegandler og ta kontakt med vikarbyrå om det finnes der du bor.

 

Bare et lite tips: få noen til å gå gjennom søknadene dine og rette opp i skrivefeilene. Da vil du få flere sjanser fra arbeidsgivere. Veldig mange arbeidsgivere ser på tydelige skrivefeil, som og/å-feil, som et stort minus og gidder ikke en gang lese ferdig søknaden. Ut fra skrivemåten til flere på min Facebook-venneliste forstår jeg godt at mange sliter med å få jobb.

 

Anonymous poster hash: cc55a...5b0

Skrev jeg en plass at jeg søker jobb?? Og hvordan kan du sammenligne det folk skriver på facebook og inne på dib med en jobbsøknad?, en jobbsøknad jobber man med en stund og skriver gjerne 2 eller 3 utkast før man er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det er ikke bare og skaffe seg en jobb, noen er heldig og få napp på en av de 5 første søknadene andre går i intervju etter intervju og får ingenting! Det finnes mange som kun ansetter kvinner uten barn, kvinner under 25år eller mennesker fra andre land for da kan de spare litt penger her og der!

HI snakk med din saksbegandler og ta kontakt med vikarbyrå om det finnes der du bor.

 

Bare et lite tips: få noen til å gå gjennom søknadene dine og rette opp i skrivefeilene. Da vil du få flere sjanser fra arbeidsgivere. Veldig mange arbeidsgivere ser på tydelige skrivefeil, som og/å-feil, som et stort minus og gidder ikke en gang lese ferdig søknaden. Ut fra skrivemåten til flere på min Facebook-venneliste forstår jeg godt at mange sliter med å få jobb.

 

Anonymous poster hash: cc55a...5b0

Skrev jeg en plass at jeg søker jobb?? Og hvordan kan du sammenligne det folk skriver på facebook og inne på dib med en jobbsøknad?, en jobbsøknad jobber man med en stund og skriver gjerne 2 eller 3 utkast før man er fornøyd!

 

 

 

Du har gjort flere grove feil i innlegget ditt, så jeg antar at du blander og/å også andre steder. Dette var ment som et tips i tilfelle du søkte jobb, er det virkelig noe å reagere så voldsomt på?

 

Anonymous poster hash: cc55a...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...