Gå til innhold

mm og flaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pumpet ut en del mm og ønsker å kunne gi dette på flaske til lillemor innimellom. Jeg lurer litt på når vi kan begynne med dette? Jeg tenker på i.f.t sugeforvirring ol. Jeg er i tillegg redd for at hun skal nekte å ta puppen siden melken kommer enklere med flaska. Er sjansen stor for puppenekt av en flaske i ny og ned? Evt hvilken flaske er det lurt å bruke? Har flasker fra mam og avent liggende..

Anonymous poster hash: ef014...311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bør være minst tre måneder, men jeg hadde faktisk ikke tatt sjansen med mindre du synes det er greit å få flaskeunge.

Anonymous poster hash: 4d764...5aa

Skrevet

Men det må da finnes en flaske som ikke risikerer ammingen?:/

Anonymous poster hash: ef014...311

Skrevet

Men det må da finnes en flaske som ikke risikerer ammingen?:/Anonymous poster hash: ef014...311

Jeg kjøpte en flaske på apoteket, husker ikke hva den het, men den skulle være naturtro og ikke ødelegge for ammingen. Jeg var nødt til å delamme pga syk baby som trengte ekstra næringsrikt tilskudd i tillegg til mm. Jeg slutta likevel å amme etter to mnd, men det var en sammensatt sak. Ikke flaska sin feil alene. Hør på apoteket;) er fint å kunne flaskemate inni mellom. Da kan jo far og andre trå til av og til også :)

Anonymous poster hash: 0b2f9...499

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...