Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Og jeg reagerer nesten med avsky på hele mannen.. Han begynte å gnu på meg etter han kom å la seg. Jeg var nesten sovnet og i tillegg har vi huset fullt av feriegjester som ligger vegg i vegg. Jeg ga derfor beskjed om at det ble ikke noe sex da. Snudde ryggen til han og han lå å pressa penisen i ryggen min og mellom beina mine til jeg sovnet. Så våknet jeg av at han var inni meg. Lå bak med og peste. Ble helt satt ut og ble bare liggende helt i ro. Han holdt på en stund, tror ikke han kom, men ga seg etterhvert. Jeg er så forbanna på han nå!! Kanskje feil av meg å reagere sånn, men føler det nesten som et overgrep Anonymous poster hash: 80f83...ff9
HvittHus Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Jeg hadde gitt mannen klar beskjed om at det han gjorde var et overgrep, og at det blir anmeldelse neste gang han prøver på noe lignende.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Det ER et overgrep!! Snakk med han, fortell hvordan du følte det! Sånt skal man ikke trenge bekymre seg over når man sover i samme seng som sin partner, da skal man føle seg trygg! Makan! Blir helt satt ut..men ikke overrasket, for eksen min gjorde noe av det samme, våknet av at han prøvde å dra av meg trusa. Jeg ville ikke ha sex fordi han hadde vært utro, han ble sint og mente tydeligvis at han kunne ta for seg mens jeg sov! Han fikk så hatten passa, og sov på sofaen til han flytta noen uker senere! Var ikke det som gjorde at vi gikk fra hverandre altså, det var bare siste dråpen for min del..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Du skriver at du våknet av at han var inne i deg.... Merkelig at du ikke voknet før, det er jo bittelitt jobb p trenge inn i en kvinne da. Du var jo edru. JEg har også vknet av at gubben har vert fult i gang, men jeg ble med vidre da. Uansett må su snakke med mannen din, du føler dette ikke er greit. Og da ER det et overgrep uansett. Anonymous poster hash: 86a4d...95f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Si det til han at hvis det skjer en gang til kan det hende at du sparker han i skrittet mens han sover. Så får han smake på hvordan det er å føle seg utrygg i sin egen seng sammen med sin egen partner. Anonymous poster hash: e7150...016
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Du må snakke med han. Han må skjønne at dette IKKE er greit! Du skulle vel kanskje ikke ha latt som ingenting, og bare latt han holde på. Du skulle kanskje ha nektet så snart du voknet. Snakk med han. Man skal føle seg trygg når man ligger i sengen sammen med partneren sin. Anonymous poster hash: 74d98...c26
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Å våkne etter penetrering er fullt mulig, jeg har gjort det selv. Mannen trodde faktisk jeg var våken da, for jeg lå og "lagde godlyder" som han sa, og var våt som bare det, men da jeg snakket med han senere og fortalte hvordan det var for meg unnskyldte han seg veldig og fikk dårlig samvittighet. Det har ikke skjedd siden. Så snakk med han, han har sikkert ikke idé om at det føltes sånn for deg, og det trenger han å vite for at det ikke skal skje igjen. Anonymous poster hash: 09981...14e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Hadde også følt det som et overgrep.... Fysj..... Anonymous poster hash: 46e49...3ef
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Å våkne etter penetrering er fullt mulig, jeg har gjort det selv. Mannen trodde faktisk jeg var våken da, for jeg lå og "lagde godlyder" som han sa, og var våt som bare det, men da jeg snakket med han senere og fortalte hvordan det var for meg unnskyldte han seg veldig og fikk dårlig samvittighet. Det har ikke skjedd siden. Så snakk med han, han har sikkert ikke idé om at det føltes sånn for deg, og det trenger han å vite for at det ikke skal skje igjen. Anonymous poster hash: 09981...14e Har også opplevd det samme. Han trodde også jeg var våken. Mannen min ble også veldig, veldig lei seg. Anonymous poster hash: da2fd...f3e
Edelweis Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 Opplevde det samme jeg også. Mannen trodde jeg var våken. Men jeg våknet og var helt hysterisk. Gråt og dengte løs på han. Hehe. . Han ble innmari lei seg fordi han trodde jeg var med på det. Har aldri gjort det siden og han blir veldig lei seg om jeg nevner det. Det føles som overgrep og det er et overgrep.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 Både jeg og mannen har våknet av at den ene initierer til sex......... Du lå våken mens han presset peisen mellom bena dine. Så sovnet du men våknet av penetrering. Du sa ingenting, menn lå stille og lot han "holde på"? Og etterpå ble du forbannet! Dere trenger begge litt trening i kommunikasjon. Hvis du mener nei, så må du være tydeligere i ditt nei, og ikke la han "holde på". Og han må lære å akspetere at et nei er et nei i første omgang. Anonymous poster hash: d0a27...42f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #12 Skrevet 5. august 2014 Du skriver at du våknet av at han var inne i deg.... Merkelig at du ikke voknet før, det er jo bittelitt jobb p trenge inn i en kvinne da.Du var jo edru. JEg har også vknet av at gubben har vert fult i gang, men jeg ble med vidre da. Uansett må su snakke med mannen din, du føler dette ikke er greit. Og da ER det et overgrep uansett. Anonymous poster hash: 86a4d...95f Kødder du? Først stusser du over at hun ikke våknet før mannen var inni, så påpeker du at du selv våknet når han var i full gang? Merkelig Anonymous poster hash: 0e717...be2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #13 Skrevet 5. august 2014 Ja, jeg vet jeg skulle stoppet han. Aner egentlig ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. Men jeg sa jo nei da han først startet å gnu. Det skulle i min verden holde.. Er vel bare å innse at respekten hans ovenfor meg er ikke-eksisterende. Anonymous poster hash: 80f83...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå