Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Leverte yngste i barnehagen, gikk blid og fornøyd hjem, helt til jeg hørte en intens summing komme nærmere og nærmere høyre øret.. Jeg er ikke redd for veps eller humler, eller kanskje dette spesifikke udyret var en bie!? Uansett, jeg er ikke redd for de, har fått et par stikk i år allerede uten at det var nevneverdig vondt! Tenkte kanskje jeg var tøff, tåler en del liksom..Men så stakk den meg den dritten, helt uprovosert!! På siden av hodet rett over øret, og jeg ble plutselig fire år igjen! Prøvde å bite tenna sammen, var tross alt fortsatt rett på utsiden av gjerdet til barnehagen. Hadde liksom ikke passet seg å komme med de glosene jeg hadde mest lyst å komme med, så jeg småløp mot skogholtet, kjente tårene presset på, furteleppa hang godt ned på haka og jeg følte meg ikke så tøff lenger! Endelig inne i skogen, nå skulle jeg få sagt noe: "bajse stikkedyr!" Eh, ikke helt det jeg hadde trodd skulle komme ut, men greit å vite at jeg ikke er helt sjømann!? Gråt hele veien hjem, og jeg kjenner at jeg er skikkelig furt! Ikke klarer jeg å se gjennom alt håret om en evnt brodd er ute heller.. Så mitt spm i dag er: kan man plutselig bli allergisk mot slikt? Har blitt hoven og litt nummen helt ned til skulderen på den siden! Takk for svar, hilsen furtehuet!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Ja, man kan plutselig bli allergisk. Anonymous poster hash: 40f2b...2fd
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Jeg jobba opp noe veldig, fikk sprøyte hos legen! Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 humla stikker ikke..... Anonymous poster hash: 0835e...5ea
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 humla stikker ikke..... Anonymous poster hash: 0835e...5ea Joda humla stikker med brodden sin. Men den mister ikke brodden slik som vepsen vis den stikker. Stikket gir en brennende følelse. Anonymous poster hash: 0844c...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå