Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg er i ett forhold med min samboer, vi har vært sammen i mange år. Har tre barn sammen. Lurer på om jeg kanskje har skiftet fil.. Når jeg ser menn (alle typer menn) så er de bare en mann, jeg ser aldri noe som er tiltrekkende med noen, ikke min egen heller. Kvinner derimot, de studerer jeg nøye og ser de pene trekkene og flotte personligheter. Hjelp, dette er veldig forvirrende... Anonymous poster hash: b9b00...906
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Om du er lesbisk eller ikke er vanskelig å si ut i fra det du beskriver, det må du nesten bare føle på selv. Uansett kan det være flytende overganger eller at du bare søker spenning/noe annet. Spørsmål du heller bør ta stilling til er om du trives i det forholdet du er i og om du kunne tenke deg å være sammen en kvinne. Anonymous poster hash: f1ef6...b5b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Det er det som er så vanskelig. Min samboer er min aller beste venn, ingen kjenner meg bedre enn han. Så er det barna da. Synes ikke det passer å være egoistisk når jeg selv er så usikker. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men det er uansett godt å få luftet hodet. Hi Anonymous poster hash: b9b00...906
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg ble sammen med en kvinne for 9 år siden. Hadde bare vært sammen med menn tidligere, men fant meg selv mere i det forholdet jeg er i nå. Føler meg mere tilpass og "hjemme" Dette er bare noe du må finne ut av selv. Gjør det beste for deg, men tenk på barna dine også. Med åpenhet kommer man langt Anonymous poster hash: 4704c...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå