Gå til innhold

"Mamma, det er noen som trasker på rommet mitt!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ellers så uredde fireåring har begynt å bli redd for å være på sitt hyggelige barnerom. Et rom hun har hatt i alle år uten tidligere problemer. Og så sier hun altså "trasker", et litt gammelmodig ord hun ellers aldri bruker.

Jeg synes dette er litt guffent. Noen som har tips til hva vi bør gjøre? Og er det kanskje noen som "ser" noe, selv om jeg i utgangspunktet er skeptisk til slikt.

Anonymous poster hash: 95bdc...ebf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har råd eller kan "se"?

Anonymous poster hash: 67c3a...bff
Skrevet

Har du spurt henne om hvem som trasker der da? Kanskje hun har sett noen. Hva gjør dem? Hvordan ser dem ut? Klær/ gamle / unge? Når kommer de? Sønnen til min gamle sjef, stod ofte og snakket med "mannen" på lageret, på min gamle arbeidsplass. Han var tre år. Vi visste at "gamlefar" gikk igjen der, så det var jo han som sømnen syod og snakket med.

Anonymous poster hash: de690...5bb

Skrevet

Nei, hun sier bare at hun hører trasking og kjenner en rar lukt. Ingenting annet.

Skrevet

Og det er ikke lyder som av mus, rotter eller andre småkryp, men tramping med føtter.

Gjest Pusikatt
Skrevet

Merkelig. Er det et gammelt hus? Noe er det jo hun senser. Barn er mye mer følsomme for sånt enn vi voksne.

Skrevet

40 år gammelt.

Skrevet

Sånn holdt jeg også på da jeg var liten. Barn har livlig fantasi, og fantaserer/drømmer mye rart, og tror det selv

Anonymous poster hash: afd15...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...