Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Mistrives noe helt vanvittig på jobb. Har en stressklump i magen hver dag pga. jobb. Har søkt litt på nye jobber, men så er vi på vei til og sende prøverør søknad. Jeg er redd min mistrivsel på jobb kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Jeg er også redd for å ta en ny jobb fordi vi er i denne prosessen. Men det kan jo ta opptil 1 år til... Jeg har lyst til og si opp, jobbe som vikar i kommunen. Men det er jo kanskje litt risikabelt også. Men barnehager og sykehjem trenger jo folk. Hva hadde du gjort? Jeg vet rett og slett ikke om jeg tør å gå inn en ny jobb når jeg vet at vi kan bli gravide når som helst... Mannen vil ikke utsette prøvingen, det vil jo egentlig ikke jeg heller. Men dette tærer på. Føler meg dratt i to veier. Anonymous poster hash: c08f4...3a1
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Jeg er i samme posisjon som deg på en måte, bare at jeg er sykemeldt og vet at jeg ikke kommer tilbake i den jobben jeg besitter pga helsen! Jeg holder på og søke nye jobber nå da jeg føler at jeg er klar for å begynne å jobbe igjen, og dette midt i prøveperioden på barn! Livet vårt har stått på vent en stund og det kan vi rett og slett ikke gjøre lenger, så derfor hopper vi i det og tar det som det kommer! Om du skulle bli gravid i ny jobb så er det ingen som har noe de skulle sagt, men jeg forstår absolutt ubehaget du føler rundt det! Jeg ville gitt f...,søkt ny jobb og bare tatt tingene som de kommer ! Lykke til Anonymous poster hash: 40f5c...6e8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Takk så mye for svar! Håper det klaffer for dere snart da Jeg vet at en ny jobb ikke har noe med det, men jeg klarer ikke fordet.. Anonymous poster hash: c08f4...3a1
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Anbefaler deg å sitte i jobben mens du aktivt søker nye jobber. Hvis du er engstelig for at mistrivsel i jobben vil gjøre det vanskelig å bli gravid, vil det sannsynligvis ikke bli noe bedre av å være uten fast jobb og avhengig av tilfeldige vikariater..... Anonymous poster hash: f1763...8c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå