Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Hun var syk uten at jeg visste det. Ble akutt syk når jeg var på ferie og døde i går. Helt i sjokk. En nydelig jente, tre små barn, en mann som forgudet kona si. De var sånne som alltid holdt hverandre i hånda når de skulle noe. Livet skal man være glad for. Elsk alle rundt deg og vær glad du er frisk. Så lei meg. Stakkars små barn som har mistet en "supermamma" Anonymous poster hash: ffa94...b87
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Så trist Kondolerer! Jeg ble veldig lei meg da min 55 år gamle mors 35 år gamle kollega måtte gi tapt til hudkreft som hadde spredd seg til indre organer. Hun hadde to små, en på fire og en på to. Selv om jeg ikke kjente henne (hadde truffet henne to ganger, bare, men hun var en god venninne av moren min til tross for aldersforskjellen) gråt jeg fordi jeg synes det var så trist Anonymous poster hash: 31e80...9dd
Hønemor30 Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Huff,jeg blir så trist! Så leit å lese. Livet er så urettferdig.❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå