Gå til innhold

Må jeg ringe legevakt/skaffe hjelp? 1åringen har spist avføring!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet av at barnet 12mnd satt og hostet, gikk bort til henne og så at hun satt å spiste bæsj:( noe bæsj hadde kommet ut av bleia og der satt hun å spiste. Skyndtet meg å få henne i badebaljen for å vaske henne, men tenker på det hun har fått i seg. Regner med det ikke var store mengden, men hva skal jeg gjøre?!?!

Anonymous poster hash: cd1fc...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roe deg ned! Dette er ingenting å stresse over altså. Det kommer til å gå helt fint.

Anonymous poster hash: 1f062...4aa

Skrevet

Helt sikker? Men kan hun ikke bli syk og kaste opp å slikt?

Anonymous poster hash: cd1fc...493

Skrevet

Helt sikker? Men kan hun ikke bli syk og kaste opp å slikt?Anonymous poster hash: cd1fc...493

Hva tenker du at legen skal gjøre da? Om hun blir dårlig får du ta henne til legen, men dette kommer nok til å gå bra.

Anonymous poster hash: a4906...3c8

Skrevet

Det er jo sikkert en bitteliten mulighet for å få i seg noe msn blir litt syk av, men der får uansett ikke legene gjort noe med. Slapp helt av du, den lille krabaten fin får i seg verre ting enn det hver dag gjennom lek og å putte alt mulig i munnen.

Anonymous poster hash: 1f062...4aa

Skrevet

Klart hun kan bli dårlig i magen, men lite legen kan gjøre med det. Du får heller ka kontakt dersom hun blir veldig plaget med oppkast/diarè.

Anonymous poster hash: 930d9...fa8

Skrevet

Bedre med sin egen bæsj enn (det jeg først trodde da jeg så overskriften) noen andres bæsj i en sandkasse. Google: baby eats own poo, og se hva du får av info. Ikke sikkert det er noe farlig. Mest sannsynlig ikke.

Anonymous poster hash: 869c8...d1c

Skrevet

Det værste vil vel være E coli. Det er et oppkast og diare. Ikke noe værre enn det.. opplevd at demente har gjort dette. Det kommer til å bli bra. Ikke noe farlig i allefall

Skrevet

Æsj! Det er kanskje det ekleste jeg har hørt om! Hørt om å passe på litt? Pysj med knapper eller glidelås er faktisk nødvendig.

Anonymous poster hash: 3f6b0...876

Skrevet

Tviler på at barnet har fått i seg mye, det er jo ikke godt (antar jeg :P). Min har også, dessverre, tatt en smakebit av bæsjen, og det gikk heeeelt fint. 

Anonymous poster hash: 54fe8...a58
Skrevet

Det går helt sikkert bra! :-)

Anonymous poster hash: 04d5f...ef7
Skrevet

Det gjorde jenta mi da hu var liten også. Ble ikke syk. Og har hørt flere som har vært ute for det samme.

Skrevet

Æsj! Det er kanskje det ekleste jeg har hørt om! Hørt om å passe på litt? Pysj med knapper eller glidelås er faktisk nødvendig. Anonymous poster hash: 3f6b0...876

Idiotisk kommentar. Hvis det er hundre grader inne på soverommet der så tar du vel for pokker ikke på heldekkende pysj. De varmeste dagene har min lille ligget i bare bleia. Nå er han riktig nok for liten til å bevisst ta bæsj ut av bleia og i munn, men han hadde ligget i bare bleia om han var året gammelt også.

Unger gjør ekle ting sånn er det bare. Shit happens. Det går nok bra hi :)

Anonymous poster hash: 6649d...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...