Gå til innhold

Venninne og valg av navn på baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet min baby i magen v termin for ca 6mnd siden :'( Han fikk navnet Oscar. Nå er en av mine beste venninner 7mnd på vei og sier at gutten hennes skal hete det samme.....

Synes ikke det er ok! Overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: f8847...bc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner godt at du reagerer! Spesielt siden hun er din beste venninne! Har hun ikke reflektert noe over det selv? Synes hun det er helt greit? Høres rart ut synes jeg... Jeg ville ikke valgt et navn som noen bekjente heter engang, så jeg er super kresen sånn sett, men det der hørtes litt mye ut synes jeg....

Anonymous poster hash: f7f85...210
Skrevet

Synes ikke det hørtes greit ut i det hele tatt! Veldig spesielt av venninna di.

Anonymous poster hash: 7bd2a...f0d
Skrevet

Du må si til henne at du reageter... at hun tør? Fatter ikkr hun at det navnet er "ditt"? Det navnet er jo såklart spesielt for deg. Hun høres veldig spesiell ut

Anonymous poster hash: f234e...a03

Skrevet

Har du sagt det til henne?

Kanskje hun tror hun på en eller annen måte ærer deg og ditt barn på denne måten?

Snakk med henne og forklar hvordan du føler det

Anonymous poster hash: 27b04...64b

Skrevet

Ja, hun mener det bør være en ære for meg, og bare blåser av meg da jeg prøver å forklare. .. Vurderer å kutte hele vennskapet. Det blir jo vondt nok å forholde seg til babyen, uansett navn...

Anonymous poster hash: f8847...bc4

Skrevet

Høres ut som hun ikke respekterer deg.. Særlig siden hun blåser av det og bevisst velger å tråkke deg på tærne.

Ville også kuttet ut ei sånn venninne

Anonymous poster hash: bb0a4...bc0

Skrevet

Det er ikke greit i det hele tatt. Skjønner ikke at hun i det hele tatt vurderer det. Tror nok ikke det vennskapet har særlig fremtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...