Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Ser ut som om hun er 16. Hun ser ung ut og er alltid pen i tøyet. Langt blondt hår og en søt og pen jente. Har registrert at hun leverer sent og henter tidlig, har selv fleksitid og hjemmekontor derfor jeg vet det. Har bare tenkt at hun egentlig ikke gjør så mye. Kom i snakk med henne da jentene våre har fått plass ved siden av hverandre på stor avdeling. Vi snakket litt om ferie og at det var deilig med noen rolige dager. Kom da inn på at hun snart begynner på skolen igjen. Jeg spurte hvilken linje hun skal gå. Tenkte med en gang vgs. Så viser det seg at hun studerer innen mitt fagfelt, og det på masternivå. Selv har jeg "bare" bachelor. Hehe, skinnet kan bedra. Håper hun ikke registrerte at jeg ble veldig overrasket. Skal aldri dømme unge, pene, blonde jenter som "dumme" igjen. Hun tok det med et smil, sa det ikke var første gang. Jeg beklager! Anonymous poster hash: 3ae75...69a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Ja, der kan du se Anonymous poster hash: 92b3c...ed8
smula80 Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Ja, skinnet kan bedra Jeg ser også ung ut, og ser at folk blir overrasket når de får høre yrket mitt
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Hehe dette kunne merkelig nok vært meg , for alle tror jeg er den unge moren som gjerne går på vgs , og folk dømmer utifra det ( går også alltid pent kledd, langt lyst blondt hår og snakket med ei annen mor idag ang skole ) dog jeg er kun ferdig med bachelor snart !! Rare greier ! Men ja man skal ikke dømme !! Til og med fått høre jeg har fine småsøsken ! (Om mine to barn) Anonymous poster hash: cc8d1...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå