Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Noen som har disse stolene ? Noen som har sammenlignet Eams sine stoler og Hay sine about a chair ? Tenker på hvilken er finest, men ogåa hvilken er best å sitte i ? Anonymous poster hash: e21f5...ca6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Begge stoltypene er flotte, det kjedelige er bare at alle hjem har valgt disse for tiden. Ser de omtrent i alle de ulike hjemmene som blir avbildet i interiørblader. Hos venner ser jeg de i hvert et hjem der de som bor der har litt penger til overs. Hva med å lete litt ekstra, kanskje du finner noen som skiller seg litt ut og til og med er enda kulere? Anonymous poster hash: 673ef...8b6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Ja hva er enda kulere da? Hehe. Ikke så mange jeg kjenner som har Hay. Men kanskje alle andre !? Hmmm. Vanskelig. Syns kanskje Hay sin er litt kort i ryggen, men må vel prøvesitte Anonymous poster hash: e21f5...ca6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Du kan google Robin Day, da kommer det opp noen kule stoler. Eller sjekk ut finn.no. Kanskje du finner et sett gamle designklassikere. Gamle pinnestoler kan males i ønsket farge og få kule puter. J77 er en annen stol fra Hay som kanskje ikke like mange har? Bruk google og let deg frem, plutselig står den perfekte stolen foran deg og da er det ingen tvil om hvilken du skal velge. Anonymous poster hash: 673ef...8b6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Enig med #2 - 'alle' har eames eller hay stoler.. Alle nettbutikkene selger dem, og alle bloggerne skriver om dem!! Anonymous poster hash: b9692...62b
Elsker livet Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 For å være helt ærlig så liker jeg ingen av dem. Men tror nok jeg hadde gått for hay i hvitt om jeg måtte velge.
Elsker livet Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Må bare legge til at jeg ikke misliker noen av stolene heller, syns det er fint at andre har dem. Men jeg hadde blitt veldig fort lei fordi de begge er relativt spesielle av utseende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå