Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 For litt over en uke siden hadde jeg mensen. Nå har jeg brunt utflod med litt blod. Var på do istad og det var så mye at jeg blir litt bekymret. Jeg har hatt brunt utflod før, men aldri som nå. Pluss at det stikker litt nederst i magen. Grunn til å bekymre seg? Unnskyld for litt ekle detaljer. Anonymous poster hash: 7c2ee...ac8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Dytt Anonymous poster hash: 7c2ee...ac8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Ta ett hint og gå til legen. Hvor gammel er du? 16. I så tilfelle spør mora di. Anonymous poster hash: 3daeb...27c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Hæ? Jeg er 30 år. Anonymous poster hash: 7c2ee...ac8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 For litt over en uke siden hadde jeg mensen. Nå har jeg brunt utflod med litt blod. Var på do istad og det var så mye at jeg blir litt bekymret. Jeg har hatt brunt utflod før, men aldri som nå. Pluss at det stikker litt nederst i magen. Grunn til å bekymre seg? Unnskyld for litt ekle detaljer. Anonymous poster hash: 7c2ee...ac8 Brun utflod er helt normalt og ingenting å bekymre seg for. Er du likevel bekymret, eller får smerter, oppsøker du legen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Kan jo hende at du har vært gravid? Brunt i utflod kan tyde på at det er gammelt blod. Om det gjør veldig vondt, og du er bekymret så ta en tlf til legevakten Ofte kan det se ut som det er mer blod enn det egentlig er. Fikk beskjed i forrige svangerskap at om jeg blødde mer enn gjennom et tykt bind i timen, så var det grunn til bekymring. Anonymous poster hash: 2b616...2d6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Takker for gode svar. Anonymous poster hash: 7c2ee...ac8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Rester fra mensen kanskje. Iallfall ikke noe å skynde seg til legen med om du ikke har vondt Anonymous poster hash: 89f98...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå