Gå til innhold

Uff :,( Jeg har fått påvist

Anbefalte innlegg

Skrevet

en tett eggleder. Noen med solskinnshistorier her? Ønsker så veldig å bli gravid. 

Anonymous poster hash: 6238f...d6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare en eggstokk og en eggleder, jeg, og blitt gravid så lett som bare det. Trenger ikke å bli noe du merker eller tenker over i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 654c7...2f6

Skrevet

Dersom det bare er en som er tett (?) Ville jeg prøvd å ikke bekymret meg. Jeg ble (raskt) gravid med kun en eggstokk. Prøv å ikke stress med å bli gravid (jada, kjempe enkelt...) ha masse god sex og sats på at spiren kommer raskt, Lykke til!

Anonymous poster hash: de182...42b

Skrevet

Vet om flere som har hatt det samme og likevel fått barn uten særlig problemer.

Vet også om ei som hadde en helt ødelagt eggleder og en som ble sagt å være helt tett. Skulle opereres for å fjerne den ene og forsøke å åpne den andre. Det var ventetid på operasjonen. I mellomtiden gikk hun til akupunktur jevnlig. Da hun skulle inn på sykehuset tok hun en g-test.... og var gravid.

Det skulle egentlig være komplett umulig iflg gynekologen ;)

Hun har flere barn i dag - alle unnfanget uten hjelp :)

Anonymous poster hash: d77cb...4a5
Skrevet

Jeg måtte operere bort en eggleder pga graviditet utenfor livmoren. To måneder etter var jeg gravid igjen :) brukte eggløsningstester.

Anonymous poster hash: 5e4fd...343

Skrevet

Tett eggleder, endometriose og tre barn her;)

Anonymous poster hash: 1bcc3...75a

Skrevet

Jeg har en tett eggleder, en eggstokk de "ikke finner" (dvs, den synes ikke på ultralyd med mindre man leter veldig nøye, og den er mindre enn den andre), samt en cyste på den andre eggstokken- men denne virker altså. Har 2 friske barn, og vært gravid tilsammen 5 ganger (2 barn, 3 SA/MA).

Så det trenger ikke ha så mye å si, så lenge den ene virker. :)

Skrevet

Åh, så godt å høre! <3 Flere med erfaringer?

Hi

Skrevet

en tett eggleder. Noen med solskinnshistorier her? Ønsker så veldig å bli gravid.     Anonymous poster hash: 6238f...d6d

Jeg fikk påvist en tett eggleder i begynnelsen av mars da jeg var på røntgen av egglederne. Ble gravid SAMME måned! Testa positivt 28. mars :) nå er jeg 22 uker på vei med frisk og fin jente i magen!

Anonymous poster hash: 7c95c...fdd

Skrevet

Så lenge den ene fungerer utmerket, så burde det nok ikke være noe du merker :).

Anonymous poster hash: 60fbe...926
Skrevet

Åhh, nå ble jeg så glad! :D Skal inn å ta konstrastveske igjennom egglederene igjen, bare for å dobbeltskjekke at den ikke bare var en midlertidig blokking. 

Men jeg ble så lei meg da gynkologen begynte å snakke om prøverør med en gang. Mens den gamle gynekologen min mente det var nok med stimuleringer ol. Har på følelsen av at den nye gynekologen min vil ha penger i kassa, da han er privat........ hmmm..

hi

Skrevet

Vet om en som hadde to tette eggledere. De borret hull i de og hun har nå 2 barn

Anonymous poster hash: bb1a8...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...