Gå til innhold

Gravid og halsbrann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter sånn med halsbrann nå. Gaviscone lindre i 2 minutter og så er det tilbake. Sliter enormt.

Gode tips tas imot med takk!

Anonymous poster hash: 1bb93...10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaniljeis og lovehearts! :D 

Kjøpe noe på apoteket jeg også, men det funket ikke. Smakte rart og var ikke hjelp i. Vaniljeis spesielt var kjempeeffektivt, og lovehearts funket om jeg var på tur ;) 

Mye sukker, men i nøden spiser fanden fluer? ;)

Anonymous poster hash: 5be33...9a5
Skrevet

Galieve tyggetabletter hjelper for meg :)

Anonymous poster hash: bf56c...123

Skrevet

Melk og loveharts:) unngå store måltider en stund før leggetid og absolutt ting med tomatsaus, løk etc.

Anonymous poster hash: d9fe1...701

Skrevet

Hvor langt er du på vei ? Jeg slet veldig med halsbrann fra uke 28, ble så ille at jeg kastet opp om natten. Gikk til lege, ble sykemeldt og fikk resept på tabletter mot halsbrann, som jeg heldigvis ikke tok. Gynekologen min sa at gravide helst ikke skulle ta de.

Samtidig slet jeg med treg mage, det viste seg at jeg var forstoppet. Ble satt på lactulose og den dagen den ga effekt var jeg på do hele dagen. Vekta viste 2 kg mindre om kvelden. Halsbrannen forsvant når jeg fikk skikk på magen.

Anonymous poster hash: c7f55...97a

Skrevet

Jeg drakk mye melk.... Ofte med oboy pulver. Drakk alltid ett helt glass før jeg gikk å la meg for da hjalp det ihvertfall en halvtimes its så jeg av og til rakk å sovne før det ble ille igjen. På dagtid kjøpte jeg mye jordbær litago ;)

Skrevet

Og jeg Som helst vil begrense vekten og spise minst mulig sukker...

Skal prøve dette med mandler - selvom is og oboy høres veldig fristende ut;)

Hi

Anonymous poster hash: 1bb93...10a

Skrevet

samarin.

Anonymous poster hash: c7686...6b1
Skrevet

Jeg er også gravid og sliter med det samme..

Gaviscon hjelper ikke for leg. Link tyggegummi derimot (selges også på apoteket). Og å spise salater, brødet og små måltider. Asiatisk mat og særlig indisk mat er døden for meg for tida. Synes det er så godt men må holde meg helt unna, samme med taco og salsasaus.

Generelt sauser, krydder, fett kjøtt. Hold deg til kylling, grønnsaker, salat, brød og pålegg :)

Anonymous poster hash: 2c7e2...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...