Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Er du like gammel som din beste venn? Hvordan traff dere hverandre? Anonymous poster hash: 9f881...f9e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Min bestevenn traff jeg da jeg var 2 år, nå er vi 30 begge to i barndommen hang vi som erteris, ikke fullt så mye gjennom ungdomsskolen da hun gikk trinnet over meg, men vi har alltid holdt kontakten og møtes når vi har mulighet! Var hverandres forlovere da begge giftet seg <3 Anonymous poster hash: 2fd9e...cdb
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Min beste venn møtte jeg på vgs, og vi er like gamle ja:) Anonymous poster hash: 3fd86...318
Gjest Kira Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Hun er et år yngre enn meg, og vi ble kjent da vi flyttet til samme nabolag nesten samtidig. Har kjent hverandre i 31 år, og er fortsatt like gode venner i dag.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Min beste venn møtte jeg etter endt skolegang. Er 1 år mellom oss. Anonymous poster hash: 9f881...f9e
MammantilNurket Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Jeg traff bestevenninnen min i studietiden. Vi er like gamle Hun er fantastisk! Min bestevenninne fra skoletiden viste deg å være en illojal bitch. Et kroneksempel på en "frenemy". Har ikke snakket med henne siden vi var russ.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Møttes i 1. klasse, nå er vi 40! Anonymous poster hash: b63fd...40d
Elsker livet Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Hun er 1 år eldre enn meg. Vi vokste opp som naboer.
FlightlessBird Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Vi er like gamle. Traff hverandre da vi var 16-17, vært nærmeste venner fra vi var ca 20. Nå fyller vi 30 år
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Jeg har tre venninner som jeg anser som bestevenner (de er såpass bra at jeg ikke klarer å velge ut én av dem ) Jeg er 24 nå, og føler endelig av de kritiske delene av et vennskap er over, nå som folk har begynt å stifte familie og er ferdig med studier. Hun ene har jeg vokst opp med. Vi var naboer helt til vi var ferdig på ungdomsskolen. Nå treffes vi sjeldent, pga. flytting og travle dager, men hun er en sånn som jeg f.eks ikke snakker med på tre måneder, men når vi treffes igjen er det akkurat som om vi alltid har vært masse med hverandre. Hun er ett år yngre. Hun andre er like gammel som meg, og vi gikk i klasse sammen fra første- til tiendeklasse. Vi kranglet en del i siste semester på ungdomsskolen, og siden vi valgte forskjellige videregående skoler, mistet vi kontakten før vi igjen fant igjen vennskapet vårt som det pleide å være. Hun tredje møtte jeg på videregående, etter at jeg hadde vært i fødselspermisjon. Hun er to år yngre enn meg, med det var full kjemi fra første møte Hadde også en venninne som var tolv år eldre enn meg, men hun ble veldig syk og lever dessverre ikke enda. Vi hadde mye felles, og det var absolutt kjemien og ikke alderen som var avgjørende for vårt vennskap. Anonymous poster hash: 2049e...d58
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #11 Skrevet 4. august 2014 Hørbart noen bestevenninner, men etter ti år med min kjære og en tidligere bestevenninne har trukket seg mer og mer unna fordi de vil fly rundt på byen og treffe nye menn hele tida (med andre single venninner), og den andre har gått fra forhold til forhold med svært dårlige menn, heldigvis sammen med en bra fyr nå, men hun legger opp hele livet sitt etter den hun er sammen med, flytter til landet de er fra (nåværende er i Tyskland) og tar seg en tilfeldige strøjobber, så er det vanskelig å holde like god kontakt. Mannen min er fantastisk og jeg vil uten tvil si at han er min beste venn, av frykt for å høres ut som en klisjé er han min sjelevenn Har både venninner og guttevenner, som jeg treffer nå og da og har det hyggelig med, men kjemien blir aldri like bra som med mannen min, og jeg blir lei av dem om jeg ser dem for ofte, Anonymous poster hash: eba45...7f8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #12 Skrevet 4. august 2014 Vi er like gamle, gikk i samme barnehage, begynte på samme skole, ble naboer og havnet tilfeldigvis i samme klasse på universitetsutdanningen Vi er som søstre, prater på telefon hver dag og møtes flere ganger i uken... Anonymous poster hash: f17c2...7ba
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #13 Skrevet 4. august 2014 Like gamle. Foreldrene våre er venner, så vi har vokst opp sammen. Er like mye sammen nå som da vi var små Anonymous poster hash: d98a4...9d8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Jeg har to. De er ett og to år yngre enn meg. Hun yngste har jeg kjent så lenge hun har levd, søsteren hennes var besteveninna mi fra jeg var to til vi begynte på ungdomsskolen (da hun "dumpa" meg). Hun andre var naboen til besteforeldrene mine, så har kjent henne fra jeg var 7 år ca. Vi har vært et trekløver siden jeg var 12-13, og nå er jeg 30 Vi er nå alle gift og har vært hverandres forlovere, de er også faddere til yngstejenta mi. Vi snakker faktisk ikke så ofte sammen, men vi vet at vi alltid er der for hverandre og når vi møtes så er det "just like old times". Jeg er så heldig å ha enda to veldig nære veninner, ene er min tidligere besteveninne, vi er som søstre og hun er fadder til eldstejenta mi. Andre er en studieveninne, vi bare klikket helt sammen da vi traff hverandre. Vi giftet oss med en måneds mellomrom og har begge to barn hver som er nesten like gamle Jeg er veldig heldig Anonymous poster hash: fe3fc...881
Mamma_til_2 Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Har 2 gode venner uavhengig av hverandre hun ene er 7 år eldre enn meg og hun andre er 6år yngre enn meg. Den ene traff jeg på fest hun andre på jobb.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #16 Skrevet 4. august 2014 Vi møttes vel første gang som babyer. Var hverandres nærmeste fortrolige hele oppveksten. Fantastisk godt og bunnsolid vennskap. Desverre døde han i en ulykke da han var 26, og etterlot et digert tomrom. Anonymous poster hash: 7c32d...8ec
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 Min beste venn traff jeg på ungdomskolen, vi er nå over 40 år. Min kjæreste venn gjennom barndommen og ungdomstiden døde desverre for mange år siden, savner henne hver dag. Anonymous poster hash: 416ab...9ea
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #18 Skrevet 4. august 2014 Vi ble kjent på vgs, og det er 14 år siden nå. Vi er like gammel og prater sammen nesten hver dag. Er fadder til et av hverandres barn :-) Anonymous poster hash: bcb8c...a38
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #19 Skrevet 4. august 2014 Traff henne på mIRC, hun er to år yngre enn meg Anonymous poster hash: 3034c...cb4
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. august 2014 #20 Skrevet 4. august 2014 Jeg har mer en en bestevenn, men den første av de traff jeg når jeg var rundt 9 år, på leir.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. august 2014 #21 Skrevet 4. august 2014 (endret) Jeg har to som jeg føler er mine beste og som jeg snakker med om alt og stoler 100% på. Hun ene er 3 år eldre enn meg. Traff henne der jeg jobbet da. Den andre er 1 år eldre enn meg. Traff henne på Bim da vi begge gikk gravid med første og ventet i samme mnd. Vi chattet masse, men traff ikke hverandre før jentene var ca 3 mnd gamle. Nå er de snart 4. Endret 4. august 2014 av HeltLykkelig ♥♥
Urwa Skrevet 4. august 2014 #22 Skrevet 4. august 2014 (endret) Hun er et år yngere enn meg. Møttes når jeg var 15 år😊 Hun flyttet inn i nabolaget. Var kurdisk flyktning. Hun kunne ikke norsk og jeg kunne ikke kurdisk. Så vi snakket med hender og tegninger som etterhvert utviklet seg til et dypt vennskap☺️ Nå 20 år etter er vi fortsatt bestevenner💕 Kan ikke tenke meg et liv uten henne💜 Endret 4. august 2014 av Urwa
Kanutten83 Skrevet 5. august 2014 #23 Skrevet 5. august 2014 Hun er 1 år eldre enn meg Møttes i 2 klasse på vgs, 17 og 18 år gamle. Holdt sammen siden da. Er egentlig to helt forskjellige personer, men motsetninger tiltrekker hverandre sier de jo Forskjellige steder i livet er vi også, jeg er trygt gift og barn, hus, bil, jobb osv... Hun er alltid usikker på samboeren, vet ikke om hun vil ha barn, vil ikke kjøpe hus, ta lappen osv... Men vi klarer oss ikke uten hverandre
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #24 Skrevet 5. august 2014 Like gamle , traff hverandre da vi var ferdig på vgs. Men mannen min er vel kanskje min aller aller beste venn sånn egentlig. Anonymous poster hash: a12e7...69d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #25 Skrevet 5. august 2014 Vi traff hverandre på jobb for noen år siden. Hun er 5 år eldre enn meg. Anonymous poster hash: 3dd96...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå