Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Jeg er ikke lenger enn 8 uker på vei, min fjerde. I dag og i går mener jeg å kunne tydelig kjenne livmoren, er det virkelig mulig? Kan det være fordi jeg har bert fram 3 stk tidligere? at livmoren kommer raskere opp for her gang? Jeg er veldig tynn av natur, kanskje det er derfor jeg kan kjenne den. Blir jyseligt stor i løpet av svangerskapet, men er litt sjokka av å tro at jeg kjenner den allerede. 4år siden siste gang. Noen andre? Anonymous poster hash: 90533...0e1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 I min andre graviditet kjente jeg den selv i uke 9. Fikk det bekreftet av lege noen dager senere, da i uke 10. Så at du kjenner det i uke 8 når det er fjerde graviditet er nok fullt mulig. Anonymous poster hash: 018cd...ed6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 I begge svangerskapene kom livmoren over kanten i uke 12. Anonymous poster hash: 9d170...1e5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Jeg har kjent det siden uke 9. Andre gang for meg. Anonymous poster hash: 0ae8d...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå