Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Har seg slik at jeg er blitt gravid, men barnefaren bor i england. Ville dere flyttet for at barnet skulle få et nært og fint forhold til faren, eller bodd hjemme i Norge i en "fremmed" by hvor du ikke hadde familie eller noe? Prisen på å reise hjem til familien er billigere fra england enn fra her jeg nå bor i Norge. Barnefar vet om at jeg er gravid, er veldig støttende, men trist for at avstanden er så stor. Er ikke noe ønskesituasjon, og jeg ønsker for barnet mitt sin del at det akal vokse opp og kjenne faren godt! Anonymous poster hash: 840ce...d45
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Hadde født barnet i Norge slik at det blir en norsk statsborger, og du ikke får problemer med å få barnet med deg til Norge hvis det en gang skulle bli slutt. Ja så kynisk er jeg... Hva med at han flytter til deg, er det et alternativ? Anonymous poster hash: 585f0...fcb
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Ville sjekket ut alle formaliteter rund fars/ mors rettigheter i England. Og sjekket ut Evt problemer med å ta barnet med hjem til Norge. Generelt skeptisk til Å råde deg til å flytte til et nytt land ene og alene pga barnefar som du ikke har et forhold til. Anonymous poster hash: ade71...531
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Ville sjekket ut alle formaliteter rund fars/ mors rettigheter i England. Og sjekket ut Evt problemer med å ta barnet med hjem til Norge. Generelt skeptisk til Å råde deg til å flytte til et nytt land ene og alene pga barnefar som du ikke har et forhold til. Anonymous poster hash: ade71...531
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Ville sjekket ut alle formaliteter rund fars/ mors rettigheter i England. Og sjekket ut Evt problemer med å ta barnet med hjem til Norge. Generelt skeptisk til Å råde deg til å flytte til et nytt land ene og alene pga barnefar som du ikke har et forhold til. Anonymous poster hash: ade71...531
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Ville sjekket ut alle formaliteter rund fars/ mors rettigheter i England. Og sjekket ut Evt problemer med å ta barnet med hjem til Norge. Generelt skeptisk til Å råde deg til å flytte til et nytt land ene og alene pga barnefar som du ikke har et forhold til. Anonymous poster hash: ade71...531
Mandala Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Hadde født barnet i Norge slik at det blir en norsk statsborger, og du ikke får problemer med å få barnet med deg til Norge hvis det en gang skulle bli slutt. Ja så kynisk er jeg... Hva med at han flytter til deg, er det et alternativ? Anonymous poster hash: 585f0...fcb Uten tvil enig i denne. Bortsett fra at jeg trodde det var problematisk å ta med barn ut av landet man bor i uansett hvilket statsborgerskap barnet har (så fremt den gjenboende forelderen ikke godkjenner flyttet). Derfor hadde jeg i det hele tatt vært skeptisk til å flytte til England.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Hadde blitt i Norge. Har en venninne som bor i England. Barnehagen der er så dyr at hun må gå hjemme til de begynner på skolen. Bedre ordninger her i Norge! Anonymous poster hash: b2af7...b49
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Vi har snakket litt om at han kanskje skal komme hit også. Han er utrolig nok veldig støttende og åpen for forskjellige løsninger- men får se når alt kommer til stykket hva som faktisk skjer. Jeg skal føde i Norge uansett, føler meg tryggest her hjemme. Blir til å gjøre vårt beste for at bf er i Norge under fødselen, han har heldigvis mulighet til det Dette er utrolig vanskelig, begge vil jo se barnet vokse opp! Og jeg vil jo kun det beste for barnet, og det er at det får ha den ordentlige pappaen i livet sitt Absolutt ikke en drømmesituasjon, men heldigvis ikke så dyrt å reise dit. Hi Anonymous poster hash: 840ce...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå