Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Førstegangsmor og ja- det har sikkert ingen betydning, men så usikker som jeg er så spør jeg likevel: Er det ille om babyen får brødskive istedenfor middag èn dag? Har veldig faste rutiner på henne i forhold til dette med mat, og jeg var så sikker på at jeg hadde en porsjon middag til i frysen, men neida. Vi har kun èn bil og mannen jobber til kl.20 denne uka. Vi bor på landet og har 15 minutters kjøring til nærmeste butikk. Jeg selv må ta til takke med brødskive til "middag" ettersom mannen skal kjøpe med seg noe til oss på vei hjem. Men siden han blir så sen er jo baby lagt for kvelden, så da er brødskive og grøt eneste jeg har å tilby henne. Gir dere varm middag til baby hver dag eller funker det med brødskive innimellom? Anonymous poster hash: c8ef2...c72
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Selvsagt funker det Hehe. Slapp av Anonymous poster hash: b7b64...b3b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 ingen dør av å ikke få middag,så JA,det går helt sikkert kjempefint at dette skjer innimellom! Anonymous poster hash: 839e7...797
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Førstegangsmor og ja- det har sikkert ingen betydning, men så usikker som jeg er så spør jeg likevel: Er det ille om babyen får brødskive istedenfor middag èn dag? Har veldig faste rutiner på henne i forhold til dette med mat, og jeg var så sikker på at jeg hadde en porsjon middag til i frysen, men neida. Vi har kun èn bil og mannen jobber til kl.20 denne uka. Vi bor på landet og har 15 minutters kjøring til nærmeste butikk. Jeg selv må ta til takke med brødskive til "middag" ettersom mannen skal kjøpe med seg noe til oss på vei hjem. Men siden han blir så sen er jo baby lagt for kvelden, så da er brødskive og grøt eneste jeg har å tilby henne. Gir dere varm middag til baby hver dag eller funker det med brødskive innimellom? Anonymous poster hash: c8ef2...c72 NULL stress, og det vet du helt sikkert selv også innerst inne;-) Anonymous poster hash: 724a5...294
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Selvfølgelig går det bra! Slapp av Det er mye næring i grovt brød. Anonymous poster hash: c536c...c2e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Det går kjempefint! Har du noe frukt kan du jo gi det i tillegg til brød, ellers går det helt fint med bare brød Hos oss er ostesmørbrød middag innimellom når det er travelt. Er ikke noe bedre enn brødskive med noe pålegg Anonymous poster hash: f45ec...159
Fullrulle86 Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Selvfølgelig! Det viktigste er at hun får mat i magen
NettoppJa Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Her kjører vi ofte ostesmørbrød eller eggerøre med brødskive og litt grønt til middag altså Iblant tar man bare det man har...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå