Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Barnefar holder litt på med en dame, men han sier at hun ikke skal være noe stemor til vårt barn og at han ikke har tenkt til å utvide det noe. Da mener han at henne ikke er den "rette" og at han ikke ønsker barn med henne?? Jeg spurte om han kunne tenke seg barn med henne og det var da han svarte med at hun ikke skulle være noe stemor og at han ikke hadde tenkt til å utvide det noe. Han hadde nok med det han hadde.... På forhånd, takk! Anonymous poster hash: 669c2...87a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Hæ? Kunne du ikke bare spurt ham? Jeg skjønner ikke problemet, det er uansett ikke noe du har noe med. Anonymous poster hash: f90a5...782
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Say what? Han har vel ikke tenkt å få barn med henne - enda da? Hva er problemet? Anonymous poster hash: 5884e...8b0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Det spørsmålet har vi overhodet ikke kunnskap til å besvare, den eneste som kan gi deg svaret er barnefar. På den andre siden forstår jeg ikke at dette skal være et tema for deg i det hele tatt. Hans liv, hans valg! Anonymous poster hash: d794b...a14
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Ok! Han forteller meg alt. Vi snakker mer eller mindre om alt. Han spør meg og jeg spør han. Anonymous poster hash: 669c2...87a
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Jeg ville ha tolket det slik at han ikke ønsket å ha barn med henne eller å innlede noe seriøst forhold.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Jeg ville tolket det som at han ikke ønsker å involvere sine barn i et nytt forhold, og at han har nok med dagliglivet slik det er nå. Jeg ville ikke tolket det som at det aldri vil bli noe mer, selv om han sier det, fordi følelser kan endre seg, eller kjæresten kan etter hvert sette noen krav som gjør at han velger å involvere barna. Jeg tenker også slik nå, er midt i et brudd. Ser ikke for meg å skulle ha en ny partner som skal involveres i barnas liv, men kanskje en kjæreste etter hvert (som jeg da treffer når barna er hos far). For meg spiller det ingen rolle om jeg skulle bli superforelsket i en ny, det har med hensyn til barna å gjøre, samt det faktum at jeg ikke ønsker meg flere barn. Anonymous poster hash: cd844...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå