Gå til innhold

Hva er galt med meg??? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mye lei meg om dagen.... har jo vært mye som har skjedd siste halvåret, så er ikke helt uten grunn, men allikevel.... 

Har tenkt flere ganger de siste ukene at det hadde vært deilig å fått noen skikkelig piller av legen. Løyet på meg angst eller noe slik at jeg kunne fått type valium, sobril osv... og bare vært "borte" på piller slik at jeg ikke trengte å forholde meg til følelser og sånn... 

Ville aldri gjort det pga min fantastiske datter. Men sannheten er at jeg noen ganger har tenkt, eller fantasert, om at jeg ikke har noen familie slik at jeg kunne gjort det. 

Føler meg så fæl.... :( 

Elsker familien min over alt på jord, og ville virkelig aldri gjort det jeg beskriver pga dem. Folk rundt aner ikke at jeg tenker slik for tiden en gang. Jeg er i jobb, har kun A er fra skolen siste året (universitet), fint hus, lager middag hver dag, leker med datteren osv...

Det er virkelig ikke noe galt med livet mitt egentlig... skjønner ikke hvorfor jeg vil bort...

Anonymous poster hash: c3bbc...375
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er normalt å tenke og føle slik til tider. Du er IKKE fæl!
Men kanskje du bør be om en henvisning til psykolog slik at du får bearbeidet følelsene dine? Sortert dem litt?

Anonymous poster hash: b21c9...5c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...