Gå til innhold

Barnedåp i høytider


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det pleier å være barnedåper selv om det er høytid? tenker da på jul / nyttår..



Anonymous poster hash: fb9b4...221
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ganske vanlig. 2, påskedag er vell en stor dåpsdag. Er det ikke?



Anonymous poster hash: 05f05...a29
Skrevet

Jeg er i hvert fall døpt i påsken. Passer fint hvis man har familien langt unna, da er det lettere for folk å reise.

Skrevet

1. og 2.juledag er vel også vanlige dåpsdager?

 

Anonymous poster hash: 4b832...629

Skrevet

Vet om barn døpt 2 juledag, 18 desember, 6 desember og i påsken.

 

Eneste er at kirken er smekkfull og at gudstjenesten er hellugdagsgudstjeneste med innslag av dåp, ikke en typisk dåpsgudstjeneste.

 

Vi vurderte dåp i desember, men siden vi har familie på andre siden av landet så blir det travelt for dem å reise midt i julestria. Så vi unngår desember :)

 

Anonymous poster hash: 56d08...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...