Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Noen som vet om det pleier å være barnedåper selv om det er høytid? tenker da på jul / nyttår.. Anonymous poster hash: fb9b4...221
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Ja, det er ganske vanlig. 2, påskedag er vell en stor dåpsdag. Er det ikke? Anonymous poster hash: 05f05...a29
Iiiiik Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Jeg er i hvert fall døpt i påsken. Passer fint hvis man har familien langt unna, da er det lettere for folk å reise.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 1. og 2.juledag er vel også vanlige dåpsdager? Anonymous poster hash: 4b832...629
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Vet om barn døpt 2 juledag, 18 desember, 6 desember og i påsken. Eneste er at kirken er smekkfull og at gudstjenesten er hellugdagsgudstjeneste med innslag av dåp, ikke en typisk dåpsgudstjeneste. Vi vurderte dåp i desember, men siden vi har familie på andre siden av landet så blir det travelt for dem å reise midt i julestria. Så vi unngår desember Anonymous poster hash: 56d08...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå