Gå til innhold

Dere som utforsker mye seksuelt...tidlig i livet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare funderer på hva dere skal drive med om 20 år? Hva er tenningen da?

Tenker litt på de som er 20 år og allerede bruker anal, fisting, lær osv..

Jeg husker jeg ble tent av klining som ungdom, så har det sakte endret seg.. 

Skal være nevnt at jeg har hatt samme mannen i snart 25 år.

Når forelskelsen la seg etter 5+ år, måtte jeg fantasere mer. For ja, det blir kjedelig til tider med samme mann om og om igjen!

Anal ble ikke introdusert før etter 17 år. Før det hadde fantasien vært nok.. en sakte tilnærming. Noe lengre har ikke vi kommet enda, har jo en god del år igjen forventer jeg :P

Har en ex-svigerinne som fortalte at hun alltid har vært utro mot sine menn etter noen år. Forelskelsen la seg og det ble kjedelig.. Hun har hatt flere samboere(og 3 barn), men ingen forhold har vart til 6 år.

Jeg tror aldri hun får et "normalt" forhold til sex, for sex skal prøves ut til fulle med nåværende mann til hun ikke finner tenning lengre, og så går hun. Hun skiller seg pga sex, intet annet! 

Anonymous poster hash: 1ae8d...b2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg ser det ut til at din tidligere svigerinne har et problem, ikke alle de som utforsker sexlivet sitt tidlig...

Anonymous poster hash: b99be...ed5
Skrevet

Jeg tror ikke det er likt for alle. Noen er heller der at de gjerne vil prøve mye, og noe liker de og andre ting ikke. Det blir som med alt annet, man utvikler en smak og spesifikke ting man liker. Det er ikke nødvendigvis sånn at det alltid må toppes, og at man må finne noe nytt og mer ekstremt å prøve, fordi det man har prøvd blir gammelt og kjedelig. 

I situasjonen du beskriver tenker jeg heller det er svigerinnen din som gjør at hun er som hun er. Jeg tror ikke du skal relatere det til tidlig utforsking av sexlivet. 

Anonymous poster hash: 18792...192
Skrevet

Ble stum nå

Anonymous poster hash: 4342f...2d9

Skrevet

Atte hæ? Har det å miste tenninga på noen etter kort tid, og det å utforske ting tidlig noe sammenheng?

Anonymous poster hash: f509e...e98
Gjest Antarctica
Skrevet

Har du det på samme måte med f eks mat? At hvis du går videre fra babygrøt til salami for tidlig, vil du bli nødt til å spise gjæret håkjerring før du er 20?

Man slutter jo ikke med det "kjedelige" vøtt, selv om man prøver annet også.

Skrevet

Enig med de over. Prøvde mye rart i ungdommen og er veldig glad for at jeg har gjort det jeg gjorde da den gang! Nå er jeg småbarnsmor og føler ikke for å boltre meg rundt slik jeg gjorde da! 😄

Anonymous poster hash: da81b...599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...