Gå til innhold

hjelp? (mens problemer)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp?

Nånn som har vært borti noe lignende tidligere?

Jeg fikk mensen for litt over en mnd siden første gangen, hadde den en uke så var den over
Så gikk det en uke så fikk jeg den på nytt igjen, hadde den i 2uker så gikk det over igjen.
Gikk en uke til uten så fikk jeg den jaggu på nytt igjen nå i dag?
Nå er det helt rødt friskt blod som kommer.
Jeg bruker ikke noe prevensjon av noen slag om det har noe og si.
Noen som har vært borti noe slikt tidligere, og som vet hvorfor det blir slik?

Jeg skal til doktoren for noe annet i ettermiddag så skal nevne det der også.

 

 

 



Anonymous poster hash: 15e88...eab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

virkelig er det ingen som har vært borti dette før?
Som kan si om det går seg til eller hva det evt kan være?



Anonymous poster hash: 15e88...eab
Skrevet

Mens problemer = Problemene til menn.

Mensproblemer = Problemer med menstruasjon.



Anonymous poster hash: f6873...c16
Skrevet

Min syklus har vært litt ustabil de siste to årene.

I fjor sommer fikk jeg mensen annenhver uke 3 ganger på rad (altså, hadde blødning 3 ganger annenhver uke i 6 uker) for så å ikke få mensen på 7 uker igjen. Dette skjedde etter jeg hadde tatt ut spiralen.

 

Nå går jeg på p-piller, men har allikevel ikke noen logikk i blødningene. Kan få mensen midt i et brett osv. Gynekologen min mistenker at jeg er igang med overgangsalderen, har litt andre symptomer på det også, selv om jeg bare er 35 år..

 

Anonymous poster hash: e753b...be0

Skrevet

Førstegangsmens er vel sjelden at noen har her på dette forumet. Hvis du mener etter fødsel, så kan den være noe ustabil før den kommer i "gjenge" igjen når du får den tilbake.



Anonymous poster hash: d47a4...b42
Skrevet

Min syklus har vært litt ustabil de siste to årene.

I fjor sommer fikk jeg mensen annenhver uke 3 ganger på rad (altså, hadde blødning 3 ganger annenhver uke i 6 uker) for så å ikke få mensen på 7 uker igjen. Dette skjedde etter jeg hadde tatt ut spiralen.

 

Nå går jeg på p-piller, men har allikevel ikke noen logikk i blødningene. Kan få mensen midt i et brett osv. Gynekologen min mistenker at jeg er igang med overgangsalderen, har litt andre symptomer på det også, selv om jeg bare er 35 år..

 

Anonymous poster hash: e753b...be0

håper virkelig ikke det er overgangsalderen altså, jeg er bare 29år og vi planlegger en unge til :o

 

Anonymous poster hash: 15e88...eab

Skrevet

 

Førstegangsmens er vel sjelden at noen har her på dette forumet. Hvis du mener etter fødsel, så kan den være noe ustabil før den kommer i "gjenge" igjen når du får den tilbake.

 

Anonymous poster hash: d47a4...b42

 

nå er det 2.5år siden jeg fikk barn så er ikke etter fødsel i den forstand.

Har hatt mensen annenhver mnd etter fødselen, men nå er den helt på bærtur.

Legen mente det kunne ha noe og si at jeg slutta på pillene midt inne i ett brett?

 

Anonymous poster hash: 15e88...eab

Skrevet

Jeg hadde d som du, gikk til lege og ble henvist til gyn. Viste seg at jeg hadde en utvekst (vet ikke helt hva jeg skal kalle d) som vokste i den ene eggstokken. Denne ble opperert ut, var ikke noe farlig, men de ville ikke at den skulle vokse.



Anonymous poster hash: eaa02...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...