Gå til innhold

Hvor lenge blør man litt friskt blod etter KS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor lenge det er vanlig å blø små mengder friskt blod etter keisersnitt? er på dag 13 og blør fortsatt friskt blod (lite, kommer knapt i bindet -men kommer på papiret når jeg tørker meg såpass at jeg må tørke et par ganger)

Takknemlig for svar :-)

Anonymous poster hash: 0158c...648

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge renselsen varer er veldig individuelt, og om det er keisersnitt eller vaginal fødsel har liten betydning. Det er såret etter morkaka inne i livmora som blør...

Jeg har hatt renselse i ca 8 uker etter alle mine fire fødsler, både vaginale og med snitt. 

Anonymous poster hash: 52c69...726
Skrevet

Jeg blødde i 12 uker etter mitt keisersnitt. Men det er ikke normalt...

Anonymous poster hash: cd02d...85a

Skrevet

blødde dere friskt så lenge?

Skrevet

Jeg blødde ganske kraftig i 4 uker, så lett blødning i 3 uker til etter hastesnitt. Det var etter mange timers fødsel så vet ikke om det er relevant.

Etter planlagt snitt blødde jeg bare litt i to uker, så noe spotting i to uker til.

Anonymous poster hash: bf1bc...4b5

Skrevet (endret)

Det er nok et stort spenn innenfor normalen her :) jeg hadde planlagt KS og blødde ingenting i etterkant. Det er heller ikke normalt.

Om du er usikker er det alltid greit å snakke med legen din eller jordmor. Det koster ingenting å ta en telefon ;)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Renselsen varte i 9 uker etter ks her.

Anonymous poster hash: 75eeb...4ea

Skrevet

Takk for alle svar :-)

på barsel sa de til meg at den friske blødningen ville gå over og bli brunlig og minke.... min er fortsatt frisk, som sagt :-/

Var det friskt hos dere , eller evt vekslende?

-hi

Skrevet

Blødde rødt blod i ihvertfall 3-4 uker, så ble det mer brunlig og minket mer og mer. Men hadde misfarget uflod i rundt 8 uker. Brukte bare truseinnlegg siste par ukene, før det brukte jeg bind.

Anonymous poster hash: 52c69...726
Skrevet

Jeg som blødde i tolv uker blødde friskt hele perioden.

Anonymous poster hash: cd02d...85a

Skrevet

Var mengden ca lik eller minket det raskt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...