Gå til innhold

Møte på FVK på onsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bare informere bf om møtet i tilfelle han ikke hadde fått beskjed. Skal diskutere litt endringer i avtalen, eller forslag til endringer. Virker ikke som han tør å stille opp og spør om vi ikke kan diskutere det over sms. Ikke aktuelt. Skal jeg bare la vær å svare han? I tillegg til å diskutere endringer i avtalen ønsker jeg å konfrontere han med hvorfor han sier til femåringen at jeg, samboer og babyen og henne må flytte nærmere han sånn at han får se henne hver dag. Bor 3 mil fra han, så han kan fint kjøre den strekningen selv pm han vil se henne mer? Han sa før ferien at han mente hele familien vår skal flytte etter han, jeg sa det er uaktuelt. Og nå sier femåringen det ut av det blå? Hun begynte også å sammenligne hvem det er best å være hos, og det bekymrer meg.. beklager rotere innlegg, fra mobil

Anonymous poster hash: 24ae8...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skjønner nok at han har tabbet seg ut, og har derfor ikke lyst til å få "kjeft" fra rådgiveren. Ikke svar ham, bare forvent at han møter. Og selvsagt skal ikke dere flytte etter barnefaren, hørt noe så dumt. Han får flytte nærmere da, hvis han vil se jenta mer, og det å kjøre 3 mil er så stress.

Anonymous poster hash: 65e56...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...