Gå til innhold

Som en slimpropp, men i starten av svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er prøvere, og jeg har følt meg rimelig sikker på når jeg hadde eggløsning pga kroppslige tegn, og har siden det jeg tenkte kunne være festesmerter følt meg veldig gravid, og venter bare på at testen skal bli positiv snart... I dag hadde jeg masse slim når jeg var på do, litt gjennomsiktig/grålig farget og ganske mye (1 god ts i mengde). Likner på slik jeg tror en slimpropp i slutten av svangerskapet vil se ut (så aldri noen slimpropp med førstemann).

Hva betyr dette? Noen med erfaringer? Tenker om jeg kan ha tatt helt feil så jeg ikke er gravid og at dette er eggløsnings slim (når bør i så fall samleie være? Var så sikker på at eggløsning hadde vært så da haster det litt å lage den lille...), eller om det er nå jeg "mister"?

Anonymous poster hash: 0ba5d...92a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Jeg har hatt veldig mye slimete utflod de første ukene og månedene i graviditetene mine.

Anonymous poster hash: 12ecb...3e0

Skrevet

Jeg har hatt veldig mye slimete utflod de første ukene og månedene i graviditetene mine. Anonymous poster hash: 12ecb...3e0

Ok, takk for svar! Betryggende. Det her var mer som en klump enn som utflod. En tørr-slimete seig klump...en stor en. Ikke vært borti noe liknende før. Men det var jo helt sikkert utflod av et slag (med mindre det var slimproppen).

Skrevet

Det var slim, sånn seige, tykke greier som nesten måtte trekkes ut til tider for å bli ferdig på do.

(Det er jammen ikke mye delikate ting ved å være gravid :-) ).

Anonymous poster hash: 12ecb...3e0

Skrevet

Det var slim, sånn seige, tykke greier som nesten måtte trekkes ut til tider for å bli ferdig på do.

(Det er jammen ikke mye delikate ting ved å være gravid :-) ). Anonymous poster hash: 12ecb...3e0

Hehe, godt å høre, og godt å ha et anonymt forum der man kan spørre om slike ekle intime detaljer :-) Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...