Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hvis jeg lar henne sove når hun vil så blir det helt kaos på natta! Må blant annet passe på at lur nr 2 ikke blir for lang, slik at dey passer med lur nr 3 som ikke kan være senere enn 4! Sover hun senere enn det eller legger seg senere enn 19.30 våkner hun 1000 ganger i løpet av natta. Alle sier jo at babyen må sove når den vil, men gjør jeg noe galt i å styre søvnen hennes? Vil jo ha en god natt for alles del :-) Anonymous poster hash: 69825...700
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Jeg styrte søvnen til guttungen, og gjør det enda når det er nødvendig (2,5år nå) Anonymous poster hash: a826b...c2d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Jeg gjorde det med nr 1 og 2, i ettertid nå som jeg har fått nr 3 lar jeg alt gå sin gang.. Begge deler går fint og jeg hvis jeg noen gang får nr 4 vil jeg også la han styre søvnen selv. Jeg våkner de selvsagt innen en hvis tid før leggetid for kvelden, men ellers styrer de ant ganger, når og hvor. Anonymous poster hash: ad8e2...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå