Gå til innhold

Varierende symptomer??


Fisken2012

Anbefalte innlegg

Jeg er 9 uker i dag, og i helga ble kvalmen plutselig mye bedre...har vært mye kvalme siden uke 6-7...men i går og i dag nesten ingenting...blir så redd for at det skal være noe galt med bittelille....har hatt to missed abortions tidligere (uke 14 og uke 17), så blir jo veldig engstelig...har vært utredet, men de finner ikke noe galt med meg og mannen min, og ikke noe galt med de små jeg har mistet...men tar blodfortynnende medisiner i dette svangerskapet for sikkerhetsskyld. Vi har to friske barn fra tidligere.

 

Har dere opplevd varierende symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine symptomer kommer og går. Jeg har hatt veldig "menskramper" i noen uker, men nå er de nesten helt borte. Var mye ugg forrige uke, men nå er jeg mye bedre. Er slapp og sliten - og blir fort svimmel. Er i uke 10+1 :)

Konklusjonen min er at det virker som det er veldig vanlig :) Så lenge du ikke blør så tror jeg ikke du skal være så redd. 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig at du har mistet 2 ganger så sent, skjønner godt at du er redd :-(

Men jeg har ihvertfall kun vært kvalm i 2-3 uker i de 2 forrige svangerskapene. Denne gangen har jeg ikke vært skikkelig kvalm ennå, ikke ømme bryster, ingenting, kun at jeg er sulten konstant. Men fikk nettopp se et bankende hjerte og alt var fint :-)

Håper du klarer å slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grusomt urettferdig å måtte gå gjennom den påkjenningen å miste så sent, også 2 ganger :o

Min dypeste medfølelse!!!

 

Her er variasjonen stor, jeg er ikke så sovende som jeg ar i mine 2 forje svangerskap, men veldig sliten. Føles fort ut som om jeg har gått tur i bratteste fjellterreng. Merket ingenting før full gått 6 uker, å å er jeg 7.. Har vært utrolig sliten den ene dagen for å ha skikkelig magekramper den neste, så vondt at jeg er sikker på at alt er over.

 

Jeg er ekstremt svimmel hele tida, og blir bilsyk når JEG kjører :/ 

 

I dag er den beste dagen på ei uke. Merker ingenting, bortsett fra hyppige tisseturer, og svimmelheten da.

Godt å lese at du får god oppfølging :) Og må dette svangerskapet gå bra XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger :)

 

Kvalmen kjenner jeg ikke noe spesielt til i dag, men blir fort sulten og må ha mat med en gang...kjenner også ligamentsmerter...og er til tider ganske svimmel....så jeg får se Ann videre hva som skjer...blir bare så veldig engstelig. Måtte kjøpe en clearblue med ukesindikator i dag...,hihi...bare for å se...og den ble hvertfall på 3+ ;)

 

Har doppler, men det er litt vel tidlig å klare å høre hjertelyden i uke 10...vet ikke om jeg tørr å prøve ;)

 

Skal på kontroll hos fastlegen i morgen, men ultralyd skal jeg ikke på før 18 august....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...