Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Skal overraske han etterpå med positiv test og tenkte å gjøre noe ut av det. Kanskje kjøpe en body og putte den og positive testen sammen. Noen som har noen forslag eller har gjort lignende? Anonymous poster hash: 0ba66...647
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Hva med en body og sokker? Dropp pinnen du har tisset på, han skjønner det nok ut av bodyen. Jeg ville ikke rørt en annens graviditetstest og knapt in egen, bakterier! Jeg har tatt bilde av mine positive og kastet de i søppelet, ikke fått noen til å ta på de. Men sånn er jeg da, liker ikke ta på ting jeg har tisset på, urinen spruter jo litt så havner ikke bare på selve tissedelen. Anonymous poster hash: 83d45...a96
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Synes body er litt kjedelig. Jeg kjøpte et barnslig kort (sånn som små barn får til bursdagen sin) hvor det sto til pappa Og når han åpnet det sto det noe sånt som: "Hei pappa! Jeg vet ikke helt om jeg er gutt eller jente enda, men jeg gleder meg masse til å bli kjent med deg i desember! Hilsen babyen din" Det gikk rett hjem hos han som ellers ALDRI er rørt men da felte noen gledestårer Anonymous poster hash: 2fe44...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå