Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Før elsket jeg sommeren. Sommerferie, så mye gøy som skjedde, stranda, ha det gøy osv, men hvis man fjerner alle de elementene.. Så sitter man igjen med mygg, ekkel varme, svette og at maten må fort i fryseren. Har ikke mulighet til å reise noe sted pga mangel på bil og penger, bor milevis unna strender så får ikke dratt på stranda, må gå flere km og tunge bakker for å komme til kollektivtransport og få handle (det er ikke gøy i 32 varmegrader) og myggen og kleggen elsker å prøve og stikke/bite meg... Jeg misliker sommeren! Kjenner jeg gleder meg til høsten, kjølige dager uten at man svetter som en gris bare man rører litt på seg. Deilige høst!! Du er hjertelig velkommen her. Anonymous poster hash: 8d3fd...652
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Jeg titt ikke det er årstiden men heller livet ditt/ bosted du ikke trives med. Anonymous poster hash: 7532a...d37
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Jeg titt ikke det er årstiden men heller livet ditt/ bosted du ikke trives med. Anonymous poster hash: 7532a...d37 Jeg bor ved vannet, har kort vei til fjell og turmuligheter, har bil og bor i sentrum av en by, likevel er jeg helt enig med HI. Mao så kan man faktisk hate sommeren og varmen som har vært i år selvom man er fornøyd med livet på andre plan. Anonymous poster hash: 1d408...42d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Amen sister! Hater sommeren. Har frydet meg over at det regner. Alle årstider med insekter er blærgh. Takke meg til regn, snø, slaps og kulde. Da kan man ihvertfall kle bort problemet meg gode varme klær. Anonymous poster hash: 26d87...d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå