Rivjernet Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hvordan gjør dere det når ungene blir store nok til egne telefoner? Hvis vi har samme Apple -id får jo barna mine sms, mailer og bildestrøm?
Cruella De Vil Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Har ikke store nok barn til det ennå, men har jo hørt om problemstillingen før, ja. Det er mange grunner til at det er en fordel at barna får sin egen apple id, bl.a. kan de da ta sikkerhetskopier i skyen... Aldersgrensen for å få egen apple id er vel 13 år, men jeg tror det er mange som "jukser" og registrer før dette. Et kjapt googlesøk på "apple id barn" ga flere sider med forslag til løsninger, f.eks. Apple ID uten kredittkort - iPad på kontantkort - Teknologi og Slik setter du opp iPaden for barna dine - VG.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Mine fikk egen Apple-id, men uten å registrere betalingskort. Trodde Apple var kommet med noe nytt nå mht til barn nå, men jeg husker ikke hvordan det var.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Hvordan registrerer du uten betalingskort? Anonymous poster hash: d7a1a...76a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Min har ikke egen appel id. Har bare skrudd av funksjonen som gjør at Mail, bilder, sms osv ikke overføres mellom telefoner/iPad. Iferd noe hokus-pokus det altså. Jeg overfører kun bilder mellom min tlf og iPad, ikke sms og mail. Fordelen med felles appel id er jo at vi slipper å betale for samme app flere ganger Anonymous poster hash: 46e4e...16f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Hvordan registrerer du uten betalingskort? Anonymous poster hash: d7a1a...76a Det hoppet vi bare over
Rivjernet Skrevet 6. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2014 Hvordan registrerer du uten betalingskort? Anonymous poster hash: d7a1a...76a Det hoppet vi bare over Hvordan får dere apper på tlf da?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Hvordan registrerer du uten betalingskort? Anonymous poster hash: d7a1a...76a Det hoppet vi bare over Hvordan får dere apper på tlf da? gratis-apper, eller itunes gavekort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå