Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Shit! Har vært kvalm i over ei uke, men trodde egentlig ikke at jeg kunne være gravid siden mannen min og jeg nesten ikke har hatt alenetid i sommer...se på denne testen. Er det jeg som er gal eller kan det skimtes en svak strek her? (litt tidlig å teste, jeg skal ha mensen i morgen). Anonymous poster hash: d8199...87e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Det er en tydelig strek over c-en, ellers ingenting. Anonymous poster hash: bcbbf...807
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Jeg skimter noe veeeeldig svakt.. Men er det der en Doc Morris? Jeg fikk dessverre alltid svak strek på dem.. Etter tidsfristen kunne den bli ganske så tydelig. Men krysser fingrene for deg Anonymous poster hash: 8b40b...f97
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Er jo ikke tidlig å teste dagen før forventet mens... Anonymous poster hash: 15265...3a0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Nei, det er ikke en Doc Morris-test. Har aldri fått en slik (super)svak strek når jeg har testet før, men jeg får avvente litt og teste om noen dager. Går bra om jeg ikke er gravid, ikke noe vi har prøvd aktivt på eller planlegger;-). Anonymous poster hash: 8d309...80e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Syns jeg kan se en svaaaaaak strek... Anonymous poster hash: ebc39...22d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Beklager, men ser kun en strek. Du får teste om noen dager eller en uke, men det er ingenting med denne testen som sier gravid. Anonymous poster hash: e6b7f...e22
AnTiLoPeSvIn Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Jwg ser en strek! Jeg har eagle eyes. Den er ultrasvak men den er der
anonymous7 Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Jeg ser dessverre ingen strek, men bildet er jo også litt blast. Ta en ny test i morgen tidlig du
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #11 Skrevet 4. august 2014 Den er så ultra svak den streken der at det er nesten helt hvitt. Vet det er forskjeller på ulike tester, men aldri fått så svak strek før. Kan være skygge også Anonymous poster hash: 886a2...bf8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #12 Skrevet 4. august 2014 Takk for at dere tok dere tid, damer! :-). Streken ble tydeligere etter en stund, men nå har jeg kastet testen og prøver å ikke tenke mer på det. Tester igjen i morgen eller onsdag. Vet ikke helt hva jeg håper på, føler meg egentlig ferdig med småbarnsperiode, yngstemann i huset er 5 år. Samtidig er det sikkert stas med enda et barn hvis det viser seg at jeg er gravid. Jaja, får prøve å fokusere på jobben i steden for nesten usynlige streker ;-) Anonymous poster hash: 8d309...80e
Ladybird2014 Skrevet 4. august 2014 #13 Skrevet 4. august 2014 Jeg ser en antydning til strek, dette blir spennende! 😊
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Hm, det er en antydning der, men desverre så syns jeg at det ser ut som en skyggestrek. Burde nok bare ta en ny CB digital om noen dager:) Anonymous poster hash: e691f...49e
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Det er en uuuuuuultrautydelig skyggestrek der. Man skal egentlig kunne se fargen på streken før man kan si den er der fikk jeg høre. Har tatt mange tester som ser slik ut uten at jeg var gravid. Men kan krysse fingrene for deg da
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #16 Skrevet 4. august 2014 Nope, ser ingen strek :/ Anonymous poster hash: 8ad25...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå