Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Vi kal ut og reise på en liten utenlandstur i september, og prøver å finne ut hva som vil fungere best ang. vogn for minsten, som da vil være rundt 4 mnd. Han bruker jo bagvogn, og vil jo helst ha med denne, da han kan sove i baggen på turen. Vogna er en Easywalker, med to svingbare forhjul. Mitt spørsmål er, vil denne passe i en Prampack? Er det verdt pengene å leie/kjøpe en slik en, eller vil det kunne gå greit å pakke understell og bag hver for seg å sende med flyet? (Reiser med Norwegian) Noen erfaringer? Tenker også å ta med bilstolen til mini inn på flyet, av det jeg klarer å forstå av nettsidene til flyselskapet burde dette gå. Mye å tenke på med småttis på tur! Anonymous poster hash: 391f1...19a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Dersom det blir skade på vognen under flyturen/håndteringen så får du ikke igjen av flyselskapet med mindre du har Prampack. Så du får vurdere deretter. Også hvor mye dere tror dere kommer til å reise med vogn. Bilstol kan du ha med dersom du betaler barnesete for babyen. Hvis ikke får du bare ha det med dersom det er ledige seter og det er ingen garanti. Mange stoler passer ikke inn i bagasjehyllene... Anonymous poster hash: 7b9f5...2f0
MammantilNurket Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Du kan leie på Gardermoen for en billig penge. Tror det ligger på rundt 170.- for en uke Jeg hadde aldri turt å sende vognen uten prampack.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå