Hønemor30 Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Guttungen har kastet opp tre ganger på en halvtime. Har klaget over magevondt i dag, finnes det noen gode råd hos dere jenter. Hva er best å drikke? Noe vi kan gjøre for å lette på smertene. Er sjeldent vi har dette i hus så jeg ble brått usikker her.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Eplejuice og farris blandet er supert om du får i han.. både sukker og saltet, morvirker dehydrering.. eller noen flak potetgull.. Når det gjelder smertene kan varmeflaske på magen lindre noe, men han må nok dessverre bare gjennom det.. Anonymous poster hash: ecd8c...91a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Bland litt farris og eplejuice..om du har det.. Jeg har brukt å gi det eller vann med skje. Slik at det er minimalt i gangen.. Ellers kommer det opp like fort. Dette er det verste å få i hus! Lite du kan gjøre anna enn å trøste og være der.. God bedring! Anonymous poster hash: 48800...9c7
Hønemor30 Skrevet 3. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2014 Takk jenter! Har ikke eplejuice dessverre. Han drakk litt farris da hvertfall. Så la vi varmeflaske inntil magen. Huff altså,dette er så kjedelig. Syns så synd på han. Jeg hater nemlig dette selv
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 La ham bli ferdig med å kaste opp før du dytter noe i han. Uansett hvor ekkelt det er å brekke seg uten noe i magen, så er det mer ubehagelig å kaste opp en ekstra gang fordi man drikker noe. Anonymous poster hash: c1b55...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå