Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 I størrelsen ? Str 80. Vil det passe til gutt født i sept, nå 8.5 kg. Vil den holde ut vintersesongen ? Hva tror du ? Anonymous poster hash: 0717b...f14
mamma_til_verdens_beste Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Jeg synes den vi har er liten i størrelsen, alt for kort i armene. Ville i alle fall kjøpt 1 str større enn barnet bruker nå i dag.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 synes innerdressen er helt normal i str, og ytterdressen litt stor i str. mini har brukt sin i str 80 fra ca 9 mnd, kan fortsatt bruke ytterdressen, om enn litt kort i beina, nå når han er to og et halvt år og 94cm. Fantastisk fornøyd med troll dressene, og bruker kun de til mine tre barn. Har en dress som har vært brukt i 4 sesonger, og ser fortsatt helt fin ut Anonymous poster hash: 891ba...510
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Jeg er ikke fornøyd med de dressene. Synes det var veldig fint med ulldressen og at yttrerdressen er så tynn, men det er den eneste vinterfesten min pose har greid å slite hull på knærne før vintersesongen var ferdig. Anonymous poster hash: 1ee27...6f9
Flettfrid og lilleprins Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Er fornøyd med dressen, syns den er litt stor i str. Den er brukt i et år nå og ser ikke slitt ut. Men den har en snor i halsen jeg ikke liker, derfor velger jeg en annen dress i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå