Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Er på ferie i Tyrkia og har varme dager. Kjenner på kroppen at jeg er virkelig utilpass, men dagen i dag har vært ekstrem. Har i hele dag følt meg sliten og tung i kroppen. Var ute å spiste og kjente hodepinen snike seg på. Så kom vi tilbake til hotellet og kroppen min fungerte ikke på noen måte. Tilslutt besvimte jeg, og ble vist liggende noen minutter før jeg våkna. Nå ligger jeg her med tidenes hodepine og fryser som bare juling. Rommet er passe varmt, så det et ikke Aircondition som er stillet for lavt. Har nettop vært på toalettet, og urinen er lys og klar. Tror ikke det er dehydrering, da jeg drikker mange liter vann for dag. Spiser også greit vil jeg si. Hva i alle dager kan dey være? Anonymous poster hash: 7d231...22c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Hvis du drikker mange liter vann daglig så skyller du også ut en del viktige mineraler som det er viktig å erstatte. Enig med nr 2 - kom deg til en lege. Anonymous poster hash: 1a810...be5
Mamalarma Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Solstikk? Om du har vært hele dagen i solen kan det skje. Har opplevd det en gang og det var grusomt. Akkurat slik du beskriver det. Var over neste dag, men passa på å ha hatt eller hodet i skyggen noen dager.
Appelsinpiken Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Fått i deg nok salt og mineraler? Veldig viktig når man drikker mye i varmen! Been there, done that, og det er ikke noe gøy :/ drikk sportstriller istedenfor vann.
Papegøyeblomst Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Syns også det høres ut som solstikk - det er helt jævlig, men hos meg gikk det heldigvis over på et døgn.... Ekstrem hodepine og oppkast er vanlige symptomer. Viktig å beskytte seg mot sola når det er så ekstremt varmt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå