Gå til innhold

Dere med sønn og datter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er penest, objektivt sett?

 

Anonymous poster hash: 31199...14a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna mine er grusomt like. Når vi ser på babybildene kan for ta feil av hvem sitt bilde det er. Det er nesten 4 år mellom de. 

Skrevet

I mine øyner er begge verdens peneste :)

De har ikke samme far

 

Anonymous poster hash: ab410...f4c

Skrevet

Litt av et spørsmål du stiller. For min del er begge pene på sine måter :) Ingen av dem er penest, i mine øyner er begge like flotte og fine :) :)

 

Anonymous poster hash: 2b925...d83

Skrevet

Jenta.. Hun er rett og slett nydelig med store knallblå øyne, lange mørke øyevipper, blondt tykt hår og smilehull ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: b1ed1...3bb

Skrevet

Har 1 jente og 3 gutter. De ser ut som frillinger. Søte alle sammen med andre ord😉

Skrevet

Jeg har også 1 jente og 3 gutter, men de er veldig ulike utseendemessig. Sånn overflatisk trekk for trekk, har jeg en gutt som er godt over middels pen (mye kommentarer på ham), en gutt som er skjønn og pen i mine øyne, men nok mer "vanlig" i andres, en gutt som er direkte vakker (type alle kommenterer ham som usedvanlig vakker) og en jente som nok er litt over snittet (en del kommentarer), men ikke så pen/vakker som to av brødrene sine, hun er nok mer søt enn pen.



Anonymous poster hash: 5ab02...985
Skrevet

Mini på 1 år er selvfølgelig verdens vakreste ;) Hun på 10 var ikke så veldig pen før, men har vokst seg vakker. Får mange komplimenter på det, selv om hun ikke alltid oser skjønnhet ;) Midterste var veldig nydelig før. Er selvsagt flott nå og, men han har fått mer markerte trekk, og er ikke sånn "nudelig" lenger. Men absolutt pen!



Anonymous poster hash: bd1d1...6ff
Skrevet

Det klarer jeg ikke svare på, ikke for å være diplomatisk, men jeg kan virkelig ikke.

Har to døtre på 6 og 3, og en sønn på 5mnd. De smelter meg alle tre! Sikkert ikke objektiv, men uansett.

 

Elsker deres ulike særpreg.

 

Anonymous poster hash: 1cbb1...243

Skrevet

Begge er skikkelig skjønne. Men gutten er mer utadvendt så jeg tror folk rundt oss legger mest merke til han.

 

Anonymous poster hash: 20b9b...c46

Skrevet

Har gutt og jente med 6 år mellom, synes begge to er veldig pene. Og ingen av de penere enn den andre.

Skrevet

Har 2 gutter og 1 jente. Ene gutten er helt klart pener enn de andre. Han blir høy og slank, sannsynligvis 180 +, en tro kopi av min bror . Som er veldig pen, mye finere enn meg ;) De 2 andre er veldig søte, men kortere og mere trekk etter min mann. Sjarmende mann, men ikke direkte vakker.

 

Anonymous poster hash: f814d...ed6

Skrevet

Eldste gutt har alltid fått kommentarer om hvor pen han er, helt fra han var baby. Type modellpen. Mellomste er ikke akkurat pen, men i våre øyne verdens søteste gutt. Men likevel veldig ulik broren. Har en baby på tre mnd, og hun er veldig lik eldstebroren da han var baby. Så det gjenstår å se, alle er likevel perfekte ;-)

 

Anonymous poster hash: 49c1a...4cd

Skrevet

For meg er alle vakre, men guttene er nok de som er mest billedpen.

 

Anonymous poster hash: 4cdc0...fb1

Skrevet

Gutten er penest. Det har han alltid vært.

Jenta er snillest, og har det beste lynnet.

 

Anonymous poster hash: cd028...249

Skrevet

Jeg elsker begge våre barn og de er begge helt perfekte!! Objektivt sett er gutten vår penere, han er veldig klassisk pen og det har han vært siden han var veldig liten.

Skrevet

jenta vår er nydelig. hun er mørk i huden, mørk i håret, bene rette tenner.

 

gutten vår er som oss, lys i huden, kommune hår, blåøyd, store ører, fregner og trenger sikkert streng, han er også undervektig og temmelig senetw og benete.

 

jeg synest han er temmelig stilig, han har flott personlighet, og kommer til åbli en kjekkas når han blir stor. han er plukk lik sin far, og han er som voksen temmelig attraktiv.

 

Anonymous poster hash: 74827...111

Skrevet

For meg er det et umulig spørsmål å svare på. 

Hvis du spør andre, jeg har alltid fått mest komplimenter for jenten. 

Selv på sykehuset sa de det, at hun var den vakreste babyen de hadde sett. Når selv barnepleieren sier det, som ser nye babyer hver dag, da må det jo bety noe. :)



Anonymous poster hash: 50363...634
Skrevet

 

For meg er det et umulig spørsmål å svare på. 

Hvis du spør andre, jeg har alltid fått mest komplimenter for jenten. 

Selv på sykehuset sa de det, at hun var den vakreste babyen de hadde sett. Når selv barnepleieren sier det, som ser nye babyer hver dag, da må det jo bety noe. :)

 

Anonymous poster hash: 50363...634

 

Her snakker jeg om babytiden. Det har jevnet seg ut etterhvert.

 

Anonymous poster hash: 50363...634

Skrevet

Gutten er modellpen, jenta er søt/sjarmerende/rampe-pen. Og begge to har en helt fantastisk personlighet. 



Anonymous poster hash: 9d17d...c31
Skrevet

Det kan jeg faktisk ikke svare på. Jeg HAR to fantastisk nydelige barn. Hun er jente, han er gutt, det er eneste forskjellen. ;)

Skrevet

Det går ikke an å svare på. Begge er fantastisk vakre, på hver sin måte.

Skrevet

 

Gutten er modellpen, jenta er søt/sjarmerende/rampe-pen. Og begge to har en helt fantastisk personlighet. 

 

Anonymous poster hash: 9d17d...c31

 

 

Samme som denne faktisk. 

 

Anonymous poster hash: ebbe8...8c6

Skrevet

 

For meg er det et umulig spørsmål å svare på. 

Hvis du spør andre, jeg har alltid fått mest komplimenter for jenten. 

Selv på sykehuset sa de det, at hun var den vakreste babyen de hadde sett. Når selv barnepleieren sier det, som ser nye babyer hver dag, da må det jo bety noe. :)

 

Anonymous poster hash: 50363...634

 

 

 

haha.. du tror ikke kanskje at de sier det til alle..??

Vi fikk også høre det av flere av barnepleierne, og gikk rundt og trodde det.. men nå når alt er litt mer avstand så ser vi jo at hun var en helt alminnelig baby :) hihi

 

Anonymous poster hash: b1ed1...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...