Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Når ikke paracet gjør et pøkk? Har hatt dundrende skallebank siden i går. Nå er jeg så nedkjørt at tårene bare triller. Tar paracet fra før av grunnet ks for noen dager siden, men når 1-gramsdosene ikke gjør et fnugg forskjell, nytter det jo ikke. Ammer, så det må være ammevennlig også. Anonymous poster hash: 9c1e8...d85
LivetErEnLek Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 (endret) Drikk MASSE vann. Det er relativt stor sjans for at du er dehydrert dersom Paracetikke hjelper og du ikke har migrene. Du burde også spise noe salt, feks Ritz, potetgull el for å få vannet til å binde seg til kroppen slik at ikke alt forsvinner til melkeproduksjon eller at du tisser det ut. Endret 3. august 2014 av LivetErEnLek
kiki1980 Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Ibux, 400mg. Jeg har migrene fra så langt jeg husker. Etterhvert har jeg lært at: 1. enkelte parfymer, blomster, shampoo eller såpet, vaskemiddel etc. tåler jeg ikke. Jeg får hodepine tvert og ingen tablett hjelper. Jeg vasket håret engang med min brors shampoo engang og hodepinen ga seg ikke til jeg vasket bort all lukta. 2. jeg tåler ikke enkelte kjemikalier uansett om de har lukt eller ikke. F.eks, fant jeg ut i år at jeg tåler ikke myggrepellenter som vi brukte i sommerferien, type Raid. 3. det hjelper å reagere fort og ta ibux så snart hodepinen begynner. Om jeg lar den utvikle seg til hele hodet, da er det over and out nesten.
kiki1980 Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 ja, må tilføye meg vann, gå tur i frisk luft, slapp av men alt det etter at du har funnet ut hvorfor du har hodepine og tatt ibux altså.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Du har ikke fått spinalhodepine etter bedøvelsen da, om du akkurat har tatt keisersnitt mener jeg? Jeg sliter mye med hodepine og når det står på som verst er det bare pinex forte som tar toppen av hodepinen, men selv ikke de tar den 100%. Anonymous poster hash: 67f6d...289
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Jeg fikk sterk hodepine etter fødselen pga jernmangel, få det og blodtrykket ditt sjekket opp. Anonymous poster hash: f34e9...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå